Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@14:29:21 GMT

بازیکنی که در حسابش ۱۰ میلیارد دارد حق اعتراض ندارد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۱۶۵۶

بازیکنی که در حسابش ۱۰ میلیارد دارد حق اعتراض ندارد

مسعود معینی معتقد است بازیکنان باید باشگاه و مدیرعامل را درک کنند و در این شرایط آن‌ها را تحت فشار نگذارند.

به گزارش مشرق، مسعود معینی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اعتراض بازیکنان به مسائل مالی گفت: در فوتبال ما در و تخته با هم هماهنگ نیستند. نه باشگاه با بازیکن کنار می‌آید و نه بازیکنان شرایط تیم را درک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوع ویروس کرونا و به وجود آمدن این شرایط تنها مختص ایران نیست و در همه جای دنیا این مشکلات وجود دارد.

وی ادامه داد: نکته این است که نوع برخوردها متفاوت است. در کشورهای اروپایی بازیکنان با باشگاه کنار می‌آیند اما در ایران بازیکن مدیر را تحت فشار می‌گذارد و به زور می‌خواهد از حساب بی‌پول باشگاه، پولش را بگیرد. من اگر مدیر باشگاهی بودم به تندی جواب بازیکنان را می‌دادم زیرا ما که می‌دانیم بازیکنان اسقلال و پرسپولیس حداقل ۱۰ میلیارد در حساب‌شان پول دارند و به جای تحت فشار گذاشتن باشگاه، باید به فکر کسانی باشند که کرونا باعث تعطیلی کارشان شده است.

بیشتر بخوانید:

تاریخ استقلال را ما نوشتیم دیگران لذتش را می‌برند

این پیشکسوت باشگاه استقلال درباره ادامه پیدا کردن لیگ نوزدهم گفت: من نمی‌توانم درباره این موضوع حرفی بزنم اما می‌توان کشورهایی مثل آلمان یا انگلیس را که می‌خواهند بازی‌ها را با بدون و یا با نصف ظرفیت ورزشگاه‌ها برگزار کنند الگو قرار دهند. به نظرم سه وزیر بهداشت، ورزش و علوم باید جلسه‌ای را تشکیل دهند و هر چه زودتر تعیین تکلیف کنند. جان مردم مهم‌تر از همه چیز است اما می‌توان بازی‌ها را با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار کرد.

معینی درباره درخواست فدراسیون برای گرفتن میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ گفت: ۷ سال تا آن زمان فرصت داریم. ما چیزی از ژاپن که ۳ ساله خود را برای المپیک آماده می‌کند کم نداریم. شاید از لحاظ  تکنولوژی از بعضی از کشورها عقب باشیم اما پتانسیل برگزاری چنین مسابقاتی را داریم. برگزاری چنین بازی‌هایی زمین‌های استاندارد، هتلینگ، وسایل نقلیه عمومی و کمپ‌های تمرینی پیشرفته می‌خواهد و اگر قرار است اتفاق مثبتی صورت بگیرد، باید کلنگ آغازش همین امسال زده شود.

او در پایان گفت: فدراسیون فوتبال ما نیاز به تغییر و ایده‌های جدید و قدرتمند دارد. نیاز به کسی دارد که بتواند فوتبال ایران را از شرایط بدی که هست نجات دهد و دوباره ما را در آسیا سربلند کند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور زلزله تهران اخبار بورس مسعود معینی استقلال فرشید اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامنت وینیسیوس جونیور برای جیدون سانچو؛ عجب بازیکنی! / عکس

عملکرد درخشان وینگر انگلیسی در بازی با پی‌اس‌جی واکنش‌های مثبت بسیاری را به همراه داشته‌است.

وینیسیوس جونیور از عملکرد جیدون سانچو در بازی با پاری سن ژرمن تمجید کرد.

دیدار شب گذشته تیم‌های دورتموند و پاری سن ژرمن از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 بروسیایی‌ها به پایان رسید. دورتموند در شبی که از حمایت همه‌جانبه طرفداران حاضر در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک برخوردار بود، اندوخته‌ای نسبتاً مناسب را برای سفر به پاریس جمع‌آوری کرد.

جیدون سانچو، چهره درخشان تقابل دورتموند و پاری سن ژرمن بود. ستاره انگلیسی پس از بازگشت از منچستریونایتد به دورتموند، کاملاً متحول شده و عملکرد قابل قبولی در پیراهن زردوسیاه‌ها ارائه داده‌است. سانچو که شب گذشته خط دفاعی پی‌اس‌جی را بارها با حرکات انفجاری خود آزار داد، با واکنش‌های مثبت بسیاری در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد.

فقط از مسی برآمده بود؛ رکورد فوق‌العاده جیدون سانچو در لیگ قهرمانان اروپا / عکس توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید که خود عملکرد درخشانی در جدال با بایرن مونیخ ارائه داد، کامنتی را زیر آخرین پست اینستاگرامی جیدون سانچو منتشر کرد و به حمایت از ستاره طردشده منچستریونایتد پرداخت. وینیسیوس برای سانچو نوشت:

چه بازیکنی!

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • کامنت وینیسیوس جونیور برای جیدون سانچو؛ عجب بازیکنی! / عکس
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • چرا هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو نازاریو مقایسه کرد؟ (زیرنویس فارسی)
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!