Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@09:44:48 GMT

بازگشایی نمازهای جمعه و جماعات

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۱۹۲۸

بازگشایی نمازهای جمعه و جماعات

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت : نمازهای جمعه و جماعات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۶ شهرستان استان هرمزگان از این پس برپا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد عبادی زاده بیان کرد : متاسفانه به واسطه شیوع ویروس کوئید۱۹ نماز جماعت و برنامه‌های معنوی در مساجد تعطیل شده بود و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند" تدابیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا لازم الاجرا است" از تصمیمات این ستاد در تعطیلی مساجد و نماز جمعه تبعیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : براساس اعلام ستاد مدیریت مبارزه با کرونا نسبت به وضعیت سفید بیماری کویید۱۹ در شهرستانهای بستک، بشاگرد،پارسیان،جاسک، خمیر و سیریک لذا نماز جماعت و جمعه در این شهرستان‌ها دایر می‌باشد.

نماینده ولی فقیه ادامه داد : با توجه به اینکه هنوز موضوع شیوع ویروس کوئید ۱۹ منتفی نیست به دست اندرکاران مساجد و مصلی‌ها توصیه می شود که نکات بهداشتی در مساجد را رعایت کنند و تذکر های لازم را ارائه دهند و از نمازگزاران محترم خواهش میشود که نکات بهداشتی را رعایت کرده و با ماسک و دستکش وارد مساجد شوند و برای اقامه نماز در مسجد مُهر و سجاده شخصی به همراه خود داشته باشند.

عبادی در پایان خاطر نشان کرد : در دیگر شهرستان های استان نیز به محض اینکه ستاد ملی مدیریت مبارزه با کرونا وضعیت سفید اعلام نمایند مساجد نیز بازگشایی خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازگشایی نمازجمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛به‌مناسبت هفتهٔ سلامت و به‌منظور تشویق متصدیان به رعایت مسایل بهداشتی، واحد بهداشت محیط مه ولات از سه نفر از متصدیانی که در سال ۱۴۰۲ نسبت به رعایت مسائل بهداشت فردی و بهداشتی محیط محل کسب خود تلاش بیشتری نموده و بیش‌ترین همکاری را با واحد بهداشت محیط داشته‌اند، با اهدای لوح، قدردانی کرد.

سرپرست شبکهٔ بهداشت و درمان شهرستان مه ولات گفت: نظارت، پایش و کنترل مستمر مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی و کنترل سلامت و نیز رعایت بهداشت مواد غذایی تضمین کنند سلامت مصرف کنندگان خواهد بود؛ لذا دستیابی به یک زندگی سالم تنها از طریق برخورداری از محیط سالم و ارائهٔ خدمات صحیح بهداشت محیط فراهم می‌شود.
جواد جوانی افزود: شاخص‌های بهداشتی این واحد‌های صنفی، رعایت بهداشت فردی، بهداشت فردی و ابزار کار و توجه به تذکرات ارائه شده و همکاری مناسب با بازرسین مرکز بهداشت بود و این واحد‌ها همهٔ موارد بهداشت محیطی را در واحد صنفی خود به دقت رعایت کردند و در سال ۱۴۰۲ هیچ‌گونه اخطار، شکایت تلفنی و حضوری و تماس با ۱۹۰ توسط مراجعین نداشتند.

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»