Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه کریم آل طه هیئت فاطمیون بندرماهشهر به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) ۶۰۰ بسته هدیه گرگیعان و ۱۲۰۰ پیتزا را میان کودکان مناطق محروم این شهرستان توزیع کرده است. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از بندرماهشهر، پس از شیوغ کرونا ویروس در سراسر کشور و تعظیلی اماکن مذهبی، هیئت‌ها عزاداری نیز با تغییر ماهیت خود و با شعار هیئت تعطیل نیست به تولید لوازم بهداشتی و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال پس از سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی رزمایشات همدلی کمک مومنانه و کمک به فقرا و مستضعفین این هیئت‌ها پیش از پیش برفعالیت خیرخواهانه خود افزودند و با همتی بیشتر به کمک به فقرا و نیازمندان پرداختند.

موسسه خیریه کریم آل طه هیئت فاطمیون شهرستان بندرماهشهر که همواره و به صورت ماهانه بسته‌های معیشتی را در میان نیازمندان و محرومان شهرستان بندرماهشهر توزیع می‌کرده حال پس از گذشت مدتی از سخنان مقام معظم رهبری گام سوم رزمایش مومنانه خود را همزمان با میلاد کریم اهل بیت آقا امام حسن مجتبی(ع) آغاز کرده است.

کار با تهیه و توزیع 500 بسته بهداشتی معیشتی آغاز شد

در مرحله‌های قبلی این رزمایش که با نام موسات علوی نام گرفته بود این موسسه بیش از 500 بسته معیشتی هر کدام با ارزش 2 میلیون ریال را در میان فقرا و کارگرانی که در ویروس کرونا دچار آسیب شده‌اند، توزیع کرده است.

اما این موسسه امروز دست به کارهای خلاقانه زده است؛ امروز که مصادف است با ولادت امام حسن مجتبی(ع) و عید محلی گرگیعان این موسسه با پخت وتوزیع 10 هزار پرس غذا و توزیع آن در مناطق محروم کار خود را آغاز کرد؛ در کنار این غذاها 500 بسته بهداشتی نیز در مناطق محروم توزیع شده است.

تهیه و توزیع 1200 پیتزا و 600 هدیه گرگیعان میان کودکان مناطق محروم شهرستان بندرماهشهر

اما کار خلاقانه این هیئت این بوده که در کنار همه این فعالیت‌ها 600 بسته هدیه گرگیعان و 1200 پیتزا، نوشابه و سالاد را در میان کودکان مناطق محروم شهرک‌های اطراف شهرستان بندرماهشهر توزیع کرده است؛ این امر با کمک‌های مردمی و با همکاری فست‌ فود رسالت، فست فود پاتوق و فست فود میلاد انجام شده و مورد استقبال مردم شهرستان بندرماهشهر قرار گرفته است.

خوزستان| فاطمیونی‌ها پیشتاز جهاد در بندرماهشهر؛ توزیع 500 بسته بهداشتی میان نیازمندان+ تصاویرکار خلاقانه یک هیئت در بندرماهشهر؛ تولید آب میوه طبیعی برای جهاد گران و مدافعان سلامت+ فیلمسنگ ‌تمام بسیج دانشجویی در ماهشهر / ‌تامین ‌اقلام بهداشتی محرومان از سوی د‌انشجویان + فیلم

گلباران شهرستان بندرماهشهر به همت جوانان امام حسنی(ع) این شهرستان

در سمتی دیگر از شهرستان هیئت معزالمومنین نیز که با راه‌اندازی کارگاه تولید آب میوه طبیعی معروف شده بوده با تهیه شاخ‌ها گل به خیابان‌های بندرماهشهر رفته و با هدیه دادن گل به مردم روح و طراوت تازه‌ای به شهر در روز میلاد آقا امام حسن مجتبی(ع) بخشیده است.

این بخشی از فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی بندرماهشهر بوده که در ایام کرونا با همدلی و با شعار هیئت تعطیل نیست به کمک مردم شهرستان بندرماهشهر شتافته‌اند.

انتهای پیام/333/ش

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان بندرماهشهر امام حسن مجتبی ع مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: عوامل کلانتری ۱۱ شهرستان ورزنه در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق موفق به کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا خارجی از وانت پراید در شهر ورزنه شدند.
سرهنگ حسین بساطی افزود: در بررسی کارشناسان پلیس مشخص شد نوشابه‌های انرژی زا خارجی کشف شده بدون مجوز مثبته گمرکی است.
وی گفت: خودرو همراه با نوشابه‌های قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال برابر برآورد کارشناسان توقیف و متهم هم به مراجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • تشکیل هیئتی مشورتی در حوزه امنیت هوش مصنوعی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • هیئتی از مصر وارد اسرائیل شد
  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد