Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@10:47:28 GMT

«تهران من» میزبان فروشگاه‌ها و خدمات آنلاین شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۲۲۹۴

«تهران من» میزبان فروشگاه‌ها و خدمات آنلاین شد

ایران اکونومیست-فرجود گفت: برای جلوگیری از خروج مردم از منزل شرایط خرید از فروشگاه‌های مجازی بر روی سامانه تهران من فراهم شده است.

محمد فرجود رئیس سازمان فن آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن شهروندان گفت: برای اینکه مردم نیازمند دریافت خدمات متعددی در سطح شهر هستند، و ضروریست که از خانه خارج نشوند، در فاز اول تعدادی فروشگاه منتخب را معرفی کردیم تا از این طریق خدمات غیر حضوری دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان فاوای شهرداری تهران، تصریح کرد: این خدمات شامل فروش ارزاق ضروری مردم، اقلام فرهنگی و آموزشی و خدمات منزل و لوازم الکتریکی است.

او با تاکید بر اینکه این اقدام با نگاه حمایت از تولید داخلی است، اظهارکرد: کار دسته بندی خدمات ادامه دارد تا خدمات با تنوع بیشتری ارائه شود.

او در خصوص امکان خرید مجازی از میادین میوه و تره بار گفت: این امکان هنوز تکمیل نشده، ولی به زودی شهروندان خواهند توانست به صورت مجازی از میادین میوه و تره بار خریداری کنند و اقلام خریده شده به درب منزلشان ارسال شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند

دکتر سیدمجید غضنفری گفت:‌ از ابتدای اجرای طرح نفس در سبزوار تا پایان فروردین امسال‌ ۱۳۴ مادر باردار مصمم به سقط در قالب این طرح شناسایی شدند که با مداخله صورت گرفته، برای ۹۵ نفر آنان پرونده تشکیل شده و با مشاوره، حمایت های مالی معیشتی و دریافت آموزش های لازم از سقط جنین منصرف شده و به بارداری خود ادامه دادند.

وی افزود:‌ از این رقم ۲۷ نفر زیر نظر مراکز بهداشتی و مرکز نفس، حمایت‌های بهداشتی، اقتصادی و مشاوره روانشناسی و خانواده رایگان دریافت کردند و با مشارکت خیران و شهروندان، یک سری جهیزیه کامل برای یک مادر باردار آماده و تحویل وی داده شد.

مدیر مرکز مردمی نفس با تاکید بر اینکه انجام سقط جنین عمدی، معادل ارتکاب قتل محسوب می شود و تبعات فردی و قانونی متعددی دارد،‌ گفت: بروز اختلالات روحی و روانی و نیز پیامدهای جسمی جبران ناپذیر از جمله تخریب رحم و عدم امکان بارداری مجدد از دیگر خطرات ناشی از سقط جنین است.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • بزرگ‌ترین فرودگاه جهان در دبی/ هلند میزبان آینده‌نگرترین محله دنیا
  • دزدی چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس تهران + ویدئو