Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حمیدی تبار شهردار اسلام آباد غرب گفت : شهرستان اسلام آباد غرب دارای استعداد‌های زیادی از لحاظ نیروی انسانی و امکانات موجود می‌باشد، اما متاسفانه به علت نداشتن زیر ساخت‌های لازم فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تاکنون هیچگونه مسیری در جهت توسعه پایدار شهری ایجاد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت :اولین برنامه‌ توجه ویژه به اهالی رسانه، هنرمندان و تولیدگران در بخش صنایع دستی این شهرستان است که می‌توانند از اسلام آباد غرب شهری شاد و ایمن بسازند.

حمیدی تبار افزود : واگذاری پارک‌ها به بخش خصوصی جهت حفظ و نگهداری و بهره برداری از آن‌ها که هم بستر لازم جهت ایجاد اشتغال را فراهم می‌آورد و هم از اسلام آباد غرب شهری زیبا خواهد ساخت.

او افزود : واگذاری اماکن تفریحی و تاریخی به بخش خصوصی این شهرستان می‌تواند قابلیت جذب گردشگر را فراهم آوردو به افزایش امنیت و آرامش بیشتر در شهرستان کمک کند.

حمیدی تبار ادامه داد : توجه ویژه به ورزشکاران وخانواده‌های علاقه‌مند به ورزش‌های صبحگاهی است که به منظور داشتن شهری سالم اقدامات مناسبی را در این خصوص در دستور کار است.

او ادامه داد : مبارزه با انهارخواری که به تازگی توسط برخی از باغ داران و کشاورزان که در اطراف نهر‌های فصلی و تاریخی چهار طایفه نهر پیر زاد نهر شرف آباد وارمنی اقداماتی جهت تغییر مسیر رودخانه ویا تصرف آن‌ها دارند. مبارزه با کسانی که اقدام به حفاری‌های غیر مجاز مکان‌های تاریخی در محدوده شهر اسلام آباد غرب کرده اند.

حمیدی تبار افزود:از این پس سعی خواهم کرد که ماهیانه یک جلسه نیز با نخبگان شهرستان جهت هم اندیشی و همفکری در راستای (چگونگی توسعه پایدار شهری) برگزار کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران توسعه پایدار تولیدکنندگان اسلام آباد غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی ۶ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها سارق تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • تأمین آب 7500 هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • تأمین آب ۷۵۰۰ هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد