Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-29@12:24:54 GMT

بهترین نمایندگی تعمیرات یخچال

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۲۸۰۳

امداد آی پی یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایندگی تعمیرات انواع یخچال در تهران است. این مرکز از پرسنلی حرفه ای و متخصص بهره می گیرد. به همین سبب نیز می تواند یخچال های معیوب را به صورت تخصصی تعمیر نماید. در این نمایندگی مجاز تمامی خدمات تعمیرات یخچال در محل ارائه می شود. به این صورت دیگر نیاز نیست مشتریان یخچال های معیوب خود را به محل نمایندگی انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی این خدمات در جهت فراهم آوردن بستری مناسب برای تعمیرات یخچال فریزر و همچنین جلب رضایت متقاضیان در عالی ترین سطح ارائه می شود.

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

نمایندگی مجاز امداد آی پی که تعمیرات یخچال جنرال الکتریک را نیز بر عهده دارد، به صورت 24 ساعته آماده ی دریافت سفارشات شما عزیزان می باشد. مشتریان می توانند متناسب با شرایط خود یکی از راه های ارتباطی این مرکز را انتخاب نموده و سفارش خود را جهت تعمیر یخچال جنرال الکتریک معیوب ثبت نمایند. به این ترتیب اگر شرایط شما برای مراجعه ی حضوری فراهم نباشد می توانید از شماره تلفن های نمایندگی استفاده نمایید. با تماس شما کادر ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. علاوه بر ثبت سفارش تعمیرات می توانند مشاوره های اولیه را نیز به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهند. در صورتی که اشکال به وجود آمده در یخچال جزئی باشد شما می توانید با اعمال نکات ذکر شده در این مشاوره ها بدون صرف هیچ هزینه ای یخچال خود را تعمیر نمایید.

یکی دیگر از راه های ارتباط با نمایندگی امداد آی پی یعنی نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در پایتخت مراجعه به سایت اینترنتی آن است. بعد از این که به سایت اینترنتی مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمودید، تعمیرکاران ما در اولین فرصت به محل شما اعزام خواهند شد. این تعمیرکاران به دلیل دوره های تخصصی که در این مجموعه گذرانده اند با قطعات به کار رفته در ساختمان یخچال جنرال الکتریک آشنایی دارند. آشنایی آنها با ساختمان دستگاه و همچنین دانش بالای فنی و همچنین تجربه ی کافی سبب شده است تا تعمیرات یخچال جنرال الکتریک را به صورت حرفه ای انجام دهند. بنابراین با مراجعه به نمایندگی مجاز ما در تهران می توانید یخچال معیوب خود را در محل و به مطمئن ترین شکل ممکن تعمیر نموده و در اختیار داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات یخچال حایر

مجموعه ی آ پی امداد با بهره گیری از تکنسین های مجرب و متخصص می تواند تعمیرات یخچال حایر را به صورت حرفه ای انجام دهد. یکی از وجه تمایزات این نمایندگی نسبت به مراکز تعمیر دیگر سرعت بالای آنها در ارائه ی خدمات می باشد. به این صورت که در همان روزی که سفارش تعمیر یخچال فریزر حایر ثبت شد نمایندگی تعمیرکاران خود را به محل اعزام می کند. این تکنسین ها با استفاده از دانش و مهارت خود با سرعت بالایی دستگاه را عیب یابی کرده و شروع به تعمیر آن می نمایند. البته قابل ذکر است که سرعت عمل بالای آنها به هیچ عنوان مانع از دقت در عملکرد آنها نمی شود. سرعت عمل بالا به همراه دقت زیاد باعث می گردد بعد از تعمیر نیز راندمان و کیفیت کار دستگاه هیچ تغییری نکند.

در مجموعه ی امداد آی پی که تحت عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال حایر در تهرانفعالیت می کند، هزینه های تعمیر به صورت منصفانه تعیین شده اند. این هزینه ها با نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی منطبق هستند. علاوه بر این موضوع سیاست شفاف سازی که مدیران مجموعه در پیش گرفته اند سبب ایجاد حس اعتماد بین طرفین شده است. در راستای اجرای این سیاست، تعمیرکاران ما قبل از شروع به تعمیر دستگاه هزینه های تعمیر یخچال حایر را محاسبه کرده و به اطلاع مشتری می رسانند. در صورتی که وی از این هزینه ها رضایت داشته باشند کار تعمیر دستگاه شروع می شود. 

نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی مجاز امداد آی پی تعمیرات یخچال زانوسی است. این مرکز بدون تعطیلی و به صورت 24 ساعته فعالیت می کند. این شرایط بستری فراهم کرده تا شما در هر ساعت از شبانه روز که با مشکل در یخچال زانوسی خود مواجه شدید نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. از جمله مزیت های استفاده از خدمات و سرویس های این نمایندگی ضمانت یک ساله ی خدمات می باشد. نمایندگی تعمیرات یخچال زانوسی به دلیل اعتمادی که به نحوه ی عملکرد تعمیرکاران خود در تعمیر یخچال زانوسی دارد، تعمیرات خود را یک سال ضمانت می کند. این گارانتی به شما امکان می دهد در صورت بروز خرابی مجدد دوباره به این مرکز مراجعه کنید. طبق ضمانت نامه، نمایندگی وظیفه دارد یخچال معیوب را دوباره و به صورت رایگان تعمیر نماید.

آی.پی امداد مفتخر است که با خدمات خود تمامی شرایط لازم برای رفاه حال مشتریان و افزایش کیفیت تعمیر یخچال زانوسی را فراهم آورده است. یکی دیگر از این خدمات، تمرکز تعمیرکاران حاضر در این مجموعه بر روی تعمیر قطعات معیوب یخچال و خودداری از تعویض آنها می باشد. زیرا امکان دارد تنها با تعمیر یک قطعه یخچال تعمیر شده و عملکرد آن به روال سابق برگردد. این امر سبب می شود هم قطعه ی فابریک دستگاه حفظ شود و هم هزینه ی تعمیرات یخچال فریزر زانوسی کاهش پیدا نماید. اما این موضوع در صورتی صدق می کند که قطعه ی معیوب قابل تعمیر باشد. در مواردی که قطعه به هیچ عنوان تعمیر نشود تعمیرکاران ما برای انجام تعمیرات یخچال زانوسی مجبور به تعویض آن خواهند شد. البته در این موارد از قطعات اورجینال برای این کار استفاده می کنند. این امر سبب می شود راندمان و کیفیت کار دستگاه بعد از تعمیر افت پیدا نکند.

آی.پی امداد بهترین انتخاب

مجموعه ی امداد آی پی بیش از نیم قرن است که به عنوان نمایندگی تعمیرات انواع یخچال در تهران فعالیت دارد. تکنسین های و کادر این مرکز بر خود می بالند که در طول این سال ها در نهایت ادب و احترام با مشتریان برخورد کرده و توانسته اند رضایت آنها را جلب نمایند. اگر بعد از اتمام کار تکنسین های این نمایندگی برای تعمیرات یخچال پول نقد برای پرداخت هزینه نداشته باشید نگران نشوید. این تکنسین ها با خود کارت خوان سیار به همراه دارند که می توانید با استفاده از آن هزینه ی تعمیر را به راحتی پرداخت نمایید.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: نمایندگی تعمیرات یخچال ی تعمیرات یخچال نمایندگی مجاز تعمیر یخچال امداد آی پی تکنسین ها هزینه ها ی تعمیر ی امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن ساده و کاربردی لامپ LED با باتری قلمی (فیلم) نحوه صحیح باتری به باتری کردن خودرو (فیلم) با این روش باتری لپ تاپ رو زنده کنید (فیلم)

دیگر خبرها

  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری