Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول تعلیم وتربیت بسیج سپاه همدان از تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی توسط شبکه حلقه‌های صالحین در استان خبرداد و گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تشکیل کارگاه‌های تولیدی با عنوان «هر خانه یک گروه جهادی» از دیگر خدمات اعضای حلقه‌های صالحین در استان است. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حجت الاسلام امیر مطهری ارجمند در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع 120 کیلوگرم گوشت گرم در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توسط شبکه حلقه‌های صالحین همدان اظهار داشت:  از ابتدای شیوع کرونا تا کنون اعضای شبکه حلقه‌های صالحین در استان همدان حضور جدی، پررنگ و موثر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور داوطلبانه متربیان و سرگروه‌های صالحین به عنوان مدافعان سلامت،فعالیت در بخش ایست و بازرسی‌های ورودی شهر و ضدعفونی کردن محله‌های روستایی و شهری را از جمله اقدامات اعضای شبکه حلثه های صالحین در استان برشمرد و افزود: تغسیل، تکفین و تدفین متوفای کرونایی توسط استادیاران و سرمربیان، گندزدایی و ضد عفونی کردن سطح شهر و مراکز پر تردد و 42 روستا به همت 27 اکیپ  از دیگر خدمات این شجره طیبه است.

آیت‌الله خاتمی: رزمایش کمک مومنانه مورد تاکید رهبری برگرفته از سیره امام حسن(ع) استنماینده کرمان در مجلس خبرگان: مردم ما ولایتمدارانه در رزمایش کمک مومنانه واسطه خیر شدندبوشهر| امام جمعه خورموج: رسیدگی مومنانه به اقشار مختلف نیازمند جامعه همچنان ادامه دارد

مسئول معاونت تعلیم وتربیت بسیج سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون اعضای حلقه صالحین در استان همدان اقدام به  تهیه و توزیع  10 هزار و  100 لیتر محلول ضد عفونی کننده، 10 هزار و 400 عدد ماسک، 500 عدد دستکش، 500 عدد پد ضد عفونی کننده و بروشورهای آموزشی در بین مردم کردهاند.

وی اهدای بسته بهداشتی و ضد عفونی کننده به مراکز عمومی و نانوایان، کمک به هلال احمر در ایستگاه‌های سلامت، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی برای ضدعفونی ماشین‌ها، حضور در خانه بهداشت و کمک به طرح غربالگری را از دیگر اقدامات اعضای حلقه‌های صالحین برشمرد و ابراز کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تشکیل کارگاه‌های تولیدی با عنوان «هر خانه یک گروه جهادی» از دیگر خدمات اعضای حلقههای صالحین در استان همدان است.

انتهای پیام/742/ش

R41405/P/S6,75/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا صالحین در استان حلقه های صالحین استان همدان اعضای حلقه ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اقبال در این خصوص اظهار داشت: در سال گذشته تیم جهادی «منتظران ظهور» این اداره کل در قالب ۲۰ گروه ثبتی و نذر خدمت با حضور در واحد‌های ثبتی بسیاری از گره‌های ثبتی استان یزد را حل و فصل کردند.
مهدی اقبال افزود: حل مشکلات اسناد شهرک حائری میبد، مشکلات اسناد راه وشهرسازی در نقاط مختلف استان، اسناد بقاع متبرکه، اسناد مسکن جوانان زارچ و مشکلات اسناد منطقه اکرمیه یزد از جمله مهمترین این موارد بود.

دیگر خبرها

  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • برپایی کارگاه تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • گزارش کارگر و کارگاه نمونه استان همدان
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل