Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@10:02:48 GMT

تشریح جزییات آتش سوزی از زبان فرماندار چابهار

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۳۴۹۳

تشریح جزییات آتش سوزی از زبان فرماندار چابهار

فرماندار چابهار جزییات آتش سوزی در منطقه جنگلوک چابهار را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، بامری گفت: ​آتش سوزی نخست در محدوده کپرهای ساخته شده اسکله صیادی هفت تیر رخ داد که موجب سوختن ادوات صید، سوخت قایق ها و ماهور صیادی شد و خسارت زیادی به صیادان وارد کرد.

او بیان کرد: متاسفانه به صورت کاملا غیراصولی صیادان کپرهایی در حاشیه دریای کوچک خلیج چابهار نصب و سوخت(بنزین) و ادوات صید را در آن نگهداری می‌کنند که در آتش سوزی موجب خسارت سنگین به صیادان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چابهار گفت: بعد از تمام شدن عملیات اطفا حریق در محدوده دریا کوچک تماس دیگری با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی از محدوده کپرنشین جنگلوک در نزدیکی ساختمان شرکت نفت دریافت و سریعا نیروها به این منطقه اعزام و پس از حدود ۲ ساعت موفق به خاموش کردن آتش شدند.

او ادامه داد: متاسفانه خانه‌های مردم در منطقه جنگلوک کپرنشین طعمه حریق شدند.

سراوانی گفت: علت هر ۲ آتش سوزی در دست بررسی است و نتیجه آن اطلاع رسانی خواهد شد.

او  تصریح کرد :در این ۲ عملیات ۹ خودروی سبک و سنگین آتش نشانی با ۲۶ نیرو از اداره کل بنادر و دریانوردی و سازمان منطقه آزادچابهار همکاری داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی جنگلوک چابهار آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو