Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@13:10:19 GMT

بیش از یک‌هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۳۶۱۶

بیش از یک‌هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

مهدی از توزیع بیش از یک‌هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان خنداب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «علیرضا مهدی» با اشاره به اهمیت رزمایش کمک مومنانه در این روزهای که به واسطه بیماری کرونا بسیاری از خانواده ها دچار مشکل شده اند، گفت: توزیع و پخش 1100 بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در خنداب از جمله فعالیت های مجوعه شهرستان در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه در راستای ایجاد همدلی و سازماندهی کمک‌های مردمی با در نظر گرفتن آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود، افزود: بسته های معیشتی با حفظ کرامت انسانی اقشار آسیب دیده در بین آنها توزیع می شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه انفاق و دستگیری از نیازمندان از دستورات دین مبین اسلام است، خاطر نشان کرد: احسان و بخشش از جمله کارهایی است که در قرآن به آن سفارش شده و ائمه اطهار و بزرگان دین نیز بر آن تاکید داشته اند و این مهم  آثار و پیامدهای ارزنده و مثبتی در دنیا و آخرت به دنبال دارد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه شهرستان خنداب امروز همزمان با سالروز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) اجرا می‌شود ، گفت: بسیجیان و پاسداران این شهرستان تا ریشه‌کن شدن کامل این ویروس منحوس در کنار مردم  خواهد بود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب در ادامه با بیان اینکه به منظور استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کمک مومنانه تدابیر و تصمیماتی در پایگاه‌های بسیج با حضور خیران جهت شناسایی افراد بیشتر اتخاذ شده است، بیان کرد: مردم یاری از جمله رسالت‌هاو تکالیف سپاه و بسیج از طرف مقام معظم رهبری است.

 

این مقام مسئول همچنین به تهیه تعدادی بسته های ویژه به منظور حمایت از دانش آموزان کم برخوردار نیز اشاره کرد و ادامه داد: این بسته ها به زودی در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه خنداب استان مرکزی کمک مومنانه رزمایش کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی