Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه‌کننده «بیگانه‌ای با من است» با اعلام اینکه سریال را مجددا از هفته جاری جلوی دوربین می‌برد، گفت: نظر خود صداوسیما نیز ادامه ضبط سریال است. در عین اینکه بازیگران ما دستمزد بیشتری مطالبه نکرده‌اند چون و مطابق با قرارداد اصلا چنین درخواستی را هم نمی‌توانند داشته باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، سریال‌های بسیاری وجود دارند که در حال حاضر نیمه‌کاره مانده‌اند و در پی فرصتی هستند که به زودی جلوی دوربین بروند تا برای پخش از آنتن تلویزیون به تولید نهایی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی از جمله این سریال‌هاست که تیرماه سال 98 در لوکیشن‌های یوسف‌آباد تهران کلید خورد و بعدها ادامه تصویربرداری‌اش را در مناطق تهران و نیز شهرهای مختلفی ازجمله کرج، شهر ری، شیراز و غیره ادامه داد.

این سریال حتی در نیمه دوم اسفندماه و برای دوری از شیوع کرونا و خطر احتمالی برای عوامل به بوشهر رفت و سکانس‌هایی را نیز جلوی دوربین برد اما نهایتا مجبور به توقیف موقت ضبط شد.

«بیگانه‌ای با من است» از این هفته در شهرک غزالی کلید می‌خورد

بهروز مفید، تهیه‌کننده «بیگانه‌ای با من است» درباره آخرین وضعیت سریال و آغاز احتمالی تصویربرداری آن به خبرگزاری آنا گفت: ما تاکنون نزدیک به بیش از هفتاد درصد سریال را تولید کرده‌ایم و به دنبال این هستیم که در هفته جاری دوباره آن را کلید بزنیم اما طبعا در شرایط بهداشتی که مشکلی پیش نیاید.

وی بر این اساس اعلام کرد؛ برای رفع مشکلات احتمالی و دوری از ابتلای عوامل به این مریضی، «بیگانه‌ای با من است» را در شهرک غزالی جلوی دوربین می‌بریم. لوکیشن‌هایی را فعلا در شهرک سینمایی انتخاب کرده‌ایم و بخشی از قصه  را در آنجا ضبط می‌کنیم تا فضا برای ما قابل کنترل باشد.

خود صداوسیما هم می‌خواهد که تصویربرداری را ادامه دهیم

این تهیه‌کننده توضیح داد: البته ما در شهرک دکور خاصی نساخته‌ایم اما بالاخره با جلوه‌های ویژه می‌توانیم ظرفیتی را به کار اضافه و برخی لوکیشن‌های داخلی را طراحی کنیم. یکی از مشکلات فعلی ما این است که درحال حاضر نمی‌توانیم لوکیشن‌های داخلی‌مان را در اختیار داشته باشیم و خب اجاره هم داده نمی‌شود.

مفید اذعان کرد: این نظر خود صداوسیماست که حتما ادامه تصویربرداری را شروع کنیم. ضمن اینکه ضبط دوباره یک استارت موقت است بلکه بتوانیم موفق شویم اما اگر مشکلات نگذاشت یا ادامه تولید با این روند سخت بود، ممکن است کار مجددا متوقف شود.

وی با یادآوری اینکه تصویربرداری «بیگانه‌ای با من است» از تیرماه 98 کلید زده شد خبر داد؛ حداقل 5 و نیم ماه زمان دیگر نیاز داریم که باقی سریال را تصویربرداری کنیم.

ضبط سریال از رفتن به مترو و حمل و نقل عمومی که حادتر و سخت‌تر نیست

مفید درباره اینکه گفته می‌شود برخی بازیگران برای حضور در پروژه‌های فیلم و سریال‌سازی در شرایط فعلی که جامعه با کرونا درگیر است دستمزد بیشتری را مطالبه می‌کنند، بیان کرد: بازیگران ما دستمزد بیشتری مطالبه نکرده‌اند چون مطابق با قرارداد پیش می‌رویم و اصلا چنین درخواستی را هم نمی‌توانند داشته باشند.

وی افزود: حتی تعدادی از بازیگران سریال ما خودشان برای ادامه کار تماس می‌گیرند و پیگیر هستند. بالاخره آنان نیز در فضای کاری، قراردادهای متعددی دارند و نگرانند با این انباشت، نتوانند کارشان را انجام دهند.

تهیه‌کننده سریال «بیگانه‌ای با من است» در عین حال با اشاره به سختی‌های کار اعتقاد داشت: ضبط سریال از رفتن به مترو و حمل و نقل عمومی که حادتر و سخت‌تر نیست. شرایط کنونی اجتناب ناپذیر است. من تمام تلاشم این است که تمام جوانب مسائل بهداشتی رعایت شود و مشکلی برای هیچ کس پیش نیاید.

گفتنی است؛ داستان سریال «بیگانه ای با من است» به نویسندگی فروغ فروهیده در سال‌های ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

این سریال که قرار است فعلا در 30 قسمت به تولید برسد حتی یکی از گزینه‌های پخش در ماه مبارک رمضان جاری بود که به دلیل عدم اتمام ضبط به ایام نرسید.

شبنم قلی خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه از بازیگران این سریال هستند.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا احمد امینی بهروز مفید سریال بیگانه ای با من است بیگانه ای با من جلوی دوربین تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندپندنت، واکسن کوویدشیلد توسط شرکت انگلیسی-سوئدی آسترازنکا با همکاری دانشگاه آکسفورد توسعه یافته و توسط انستیتو سرم هند تولید شد. این واکسن به طور گسترده در 150 کشور جهان از جمله انگلیس و هند توزیع شد.

برخی مطالعات طی دوران همه گیری کرونا نشان داد این واکسن 60 تا 80 درصد در حفاظت از افراد در برابر ویروس کرونا تاثیرگذار است اما از آن زمان تاکنون تحقیقات بیشتر حاکی از آن بوده که کووید شیلد ممکن است به ایجاد لخته خون در بدن برخی افراد منجر شود که ممکن است مرگبار باشد.

در همین راستا یک شکایت دسته جمعی از سوی حدود 50 قربانی در انگلیس ثبت و در آن ادعا شد واکسن به مرگ و جراحت شدید افراد منجر شده و شاکیان خواستار 100 میلیون پوند غرامت شدند.

یکی از شاکیان مدعی شده بود پس از دریافت واکسن و ایجاد لخته خونی به جراحت مغزی دائمی مبتلا شده و وی نمی تواند کار کند.

هرچند آسترازنکا در مقابل این ادعا از خود دفاع کرد اما برای نخستین بار در یکی از اسناد دادگاه اعتراف کرد این واکسن در مواردی بسیار نادر به TTS یا ترومبوز همراه با سندرم ترومبوسیتوپنی منجر می شود که مشخصه آن ایجاد لخته خون و کاهش تعداد پلاکت های خون در افراد است.

این اعتراف آسترازنکا با تاکید شرکت در 2023 میلادی مبنی بر این است که قبول نمی کندTTS به طور عمومی در نتیجه تزریق واکسن ایجاد شود، تضاد دارد. از سوی دیگر سازمان جهانی بهداشت نیز تایید کرده بود کووید شیلد ممکن است عوارض جانبی مرگبار داشته باشد.

کد خبر 6093330

دیگر خبرها

  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و ادامه سریال «نون‌خ»
  • نشان دادن کولبرها، «نون خ ۵» را جذاب کرد/تصمیمی برای ساخت فصل بعد وجود ندارد
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود