Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@22:04:26 GMT

۳۹۶ بیمار مشکوک به کرونا در گرگان جان باختند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۴۶۴۰

۳۹۶ بیمار مشکوک به کرونا در گرگان جان باختند

بر اساس گزارش مرکز بهداشت شهرستان گرگان در نخستین کارگروه سلامت شهرستان گرگان ۳۹۶ بیمار مشکوک به کرونا از ابتدای اسفند تاکنون فوت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،«محمد ناصری» امروز (شنبه 20 اردیبهشت) در نخستین کارگروه سلامت شهرستان گرگان اظهار کرد: 43 مورد از انواع محلول های ضد عفونی و ژل دستی در شهرستان گرگان آزمایش شد که 29 مورد آن غیر مجاز اعلام و از سطج بازار جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون مرکز بهداشت شهرستان گرگان ادامه داد: این اقدام با هماهنگی اداره صمت، معاونت غذا و دارو و بازرسان بهداشت محیط انجام شد و این مواد از فروشگاه ها جمع آوری شده است.

 

ناصری گفت: در راستای ابلاغ ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن عمومی و به مراکز سلامت 45  واحد قلیانسرا در این مدت پلمپ شده است  و تعداد 625 عدد قلیان کشف و ضبط کردیم.

 

وی یادآور شد: در اسفند یک هزار و 552 مورد بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی شهرستان گرگان بستری شده است و در این ماه تعداد 334 مورد آزمایش تشخیص کرونا گرفته شد که از این تعداد آزمایش کرونای 129 نفر مثبت بود  و در این ماه 205 نفر بیمار مشکوک به کرونا و هشت بیمار کرونایی فوت کرده است.

 

معاون مرکز بهداشت شهرستان گرگان متذکر شد: در فروردین 480 بیمار بستری بر اثر کرونا در شهرستان گرگان داشتیم که از این تعداد 323 مورد آزمایش گرفته شد که تست 125 نفر مثبت گزارش شد و همچنین در این ماه 139 بیمار مشکوک به کرونا  و ۲۷ مورد بیمار کرونا فوت کرده است.

 

ناصری تاکید کرد: در اردیبهشت 235 مورد بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی بستری شده است و همچنین در این ماه  293 مورد تست انجام شد که آزمایش تشخیص کرونای 79 مورد مثبت گزارش شده است و متاسفانه ۵۲ بیمار مشکوک به کرونا و  ۹ بیمار کرونایی در شهرستان گرگان فوت کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در ایام کرونا بیش از 9 هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در شهرستان گرگان انجام شده است و 92 مورد از این مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی تعطیل شد.

 

معاون مرکز بهداشت شهرستان گرگان ابراز داشت: 250 مورد بازدید از اماکن عرضه قلیان انجام شده است که 31 مورد قلیان سرا بر اساس این نظارت ها تعطیل شد.

 

ناصری بیان کرد: در ایام کرونا  57 مورد برخورد قضایی با واحدهای صنفی مختلف انجام شده است و دو هزار و 947 کیلوگرم انواع مواد غذایی معدوم شده است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا ویروس مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیماری کرونا کرونا ناصری بیمار مشکوک به کرونا شهرستان گرگان فوت کرده انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک

جواد پوردکان سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: یک دستگاه آمبولانس پیشرفته تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۴ اهدایی یک خیر نیکوکار، به بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان تحویل داده شد.

وی افزود: ارزش این آمبولانس ۱۲۰ میلیارد ریال است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: اکنون ۱۲ دستگاه آمبولانس در مناطق مختلف شهرستان جاسک مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • دست‌کم ۷۸ نفر در وقوع سیل در برزیل جان باختند/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • برگه‌های آزمایش الکی!