Web Analytics Made Easy - Statcounter

بذرکار گفت: به منظور شناسایی نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا سامانه «باران همدلی» برای اولین بار در «لارستان» طراحی و رونمایی شد.

«امین بذرکار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، با بیان اینکه تلاش قرارگاه جهادی «نجف» رعایت مساوات در توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان است، گفت: تا کنون حدود ۵ هزار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا شناسایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول قرارگاه جهادی «نجف» ادامه داد: در فاز اول ٩٠٠ بسته معیشتی به رسم برادری بین نیازمندان شهرهای «لار»، «لطیفی» و «خور» و روستاهای «بائن» و «براک» توزیع شد و در فاز دوم در قالب رزمایش همدلی لارستان، ٢ هزار و ٣٠٠ بسته تحویل نیازمندان شده و همچنین یک‌هزار بسته هم به بخش‌های مختلف شهرستان اختصاص داده شده است.

 

وی تصریح کرد: تا کنون همه اسامی ارسالی از پایگاه‌های مقاومت، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، معتمدین محلی، خیرین، نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد، دارالایتام، بهزیستی، مراکز نیکوکاری و غیره در یک نرم‌افزار جمع‌آوری شده و پس از تقاطع‌گیری و حذف موارد تکراری، بسته‌های معیشتی درب منازل نیازمندان تحویل آن‌ها شده است.

 

بذرکار با بیان اینکه طراحی سامانه «باران همدلی» به منظور شناسایی نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا برای اولین بار در «لارستان» انجام شده است، افزود: این نرم‌افزار کاملاً به‌صورت خوداظهاری است و به سفارش قرارگاه جهادی «نجف» و توسط متخصصین بسیجی طراحی شده است که فاز اول آن در روزهای گذشته رونمایی شد.

 

وی بیان کرد: نیازمندان و آسیب‌دیدگان از این ویروس منحوس، می‌توانند با نصب این برنامه و وارد کردن مشخصات خود و اعضای خانواده‌شان و همچنین نزدیک‌ترین پایگاه مقاومت به محل زندگی خود، اطلاعات را ثبت نمایند.

 

مسئول قرارگاه جهادی «نجف» با اشاره به نحوه سازوکار این نرم‌افزار افزود: به محض ثبت مشخصات، اسامی جهت ارزیابی در صفحه فرمانده پایگاه محل نمایان می‌شود و پس از تأیید ایشان به سیستم توزیع بسته‌های غذایی، ارسال خواهد شد.

 

بذرکار تأکید کرد: اسامی داده شده کاملاً محرمانه خواهد ماند و تنها برای فرمانده پایگاه محل و کاربران سیستم توزیع (حداکثر سه نفر که کاملاً مورد اطمینان هستند) قابل رؤیت خواهد بود.

 

وی گفت: مردم نوع‌دوست و مهربان شهرمان نیز می‌توانند در شناسایی نیازمندان، یاری‌گر ما باشند و نام و آدرس نیازمندان و درصورت امکان کد ملی آن‌ها را به این قرارگاه تحویل نمایند.

 

مسئول قرارگاه جهادی نجف خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله با تلاش جهادی متخصصین عزیز، فازهای بعدی این نرم‌افزار تا تهیه «سامانه جامع مساوات» ادامه خواهد یافت.

پایان پیام/656

منبع: شبستان

کلیدواژه: قرارگاه جهادی نجف آسیب دیدگان از کرونا مواسات و همدلی در فارس کرونا در فارس لارستان قرارگاه جهادی نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به جمع ۵ کشور دارنده یک فناوری هایتک نفتی پیوست

دستگاه شبیه‌ساز تزریق اسید در فرآیندهای لایه‌شکافی که برای نخستین بار در کشور ساخته شده، در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، رونمایی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در حاشیه نخستین روز از بیست‌و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از دستگاه شبیه‌ساز تزریق اسید در فرآیندهای لایه‌شکافی که برای نخستین بار در کشور ساخته شده رونمایی شد.

با رونمایی از این دستگاه، ایران پس از چهار کشور آمریکا، چین، فرانسه و برزیل، پنجمین کشوری است که از فناوری ساخت این دستگاه برخوردار شده است.

این دستگاه که برای نخستین‌بار در کشور با حمایت گروه گسترش انرژی پاسارگاد و توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر ساخته شده، از قابلیت‌های متنوعی همچون شبیه‌سازی تزریق اسید درون شکاف در زوایای مختلف شکاف، اندازه‌گیری قابلیت هدایت شکاف در فرآیند لایه‌شکافی با اسید و اندازه‌گیری میزان نشت و نفوذپذیری سیال از دیواره‌های شکاف برخوردار است.

تواهم‌نامه ساخت این تجهیز، سال گذشته و هم‌زمان با نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران منعقد شد و پس از تبدیل به قرارداد، در مدت زمانی کوتاه ساخته شد تا ایران نیز به عنوان یکی از معدود کشورهای جهان از تکنولوژی ساخت این تجهیز و بهره برداری از آن بهره‌مند باشد.

همچنین پس از رونمایی از این دستگاه، موافقتنامه همکاری بین شرکت اکتشاف، توسعه و تولید پاسارگاد و دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ایجاد آزمایشگاه تخصصی طراحی فرآیندهای لایه‌شکافی و آزمایشگاه یکپارچه سیال حفاری و سیال شکاف و سیمان حفاری امضا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران به جمع ۵ کشور دارنده یک فناوری هایتک نفتی پیوست
  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • رونمایی از بسته حمایتی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۳
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است