Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:02:56 GMT

طرح بهارانه کتاب در بوشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۵۲۳۶

طرح بهارانه کتاب در بوشهر آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، آنیتا مظفری صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح بهارانه کتاب در استان بوشهر اظهار داشت: طرح بهارانه کتاب ۹۹ از امروز در ۱۰ کتابفروشی استان بوشهر آغاز شد.

 معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اجرای این طرح به مدت ۱۱ روز خاطرنشان کرد: طرح بهارانه کتاب ۹۹ با شعار بهار کتاب همزمان با بهار دل‌ها آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح در کتاب‌فروشی‌های پاپیروس، خانه کتاب، کافه کتاب، کافه کتاب پیرنگ، کتابسرای افشین، کتابشهر بوشهر، کتاب فروشی مرکزی گناوه، سی تک عسلویه، کتابسرای نیگان کنگان و خانه کتاب برازجان  اجرایی شده است.

مظفری بیان کرد: در شهر بوشهر شش کتابفروشی و در گناوه، عسلویه، کنگان و برازجان هر شهر یک کتابفروشی آماده میزبانی از علاقمندان و دوستداران به یار مهربان است که کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان در سبد خرید این طرح قرار دارند.

وی با بیان اینکه زمان اجرای این طرح فرهنگی از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ماه است، افزود: افراد می توانند با مراجعه به کانال کتابفروشی مدنظر نسبت به خرید کتاب به صورت غیرحضوری اقدام کنند.

 معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هر فرد می تواند در این طرح تا سقف یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کتاب خرید و از ۲۰ درصد تخفیف در کتابفروشی های ذکر شده بهره مند شود.

وی اضافه کرد: در پی شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی یکی از ضروریات در اجرای طرح بهارانه کتاب ۹۹ برای افرادی است که حضوری به کتابفروشی مراجعه می کنند.

کد خبر 4920687

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بوشهر کتاب و کتابخوانی ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا ایلام شهرکرد ماه مبارك رمضان گرگان بیرجند زلزله کمک به نیازمندان مواسات بارش باران طرح بهارانه کتاب استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر

دریافت 28 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6091003

دیگر خبرها

  • بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب