Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از زاهدان،  بهروز آقایی با تشریح قابلیت و ظرفیت‌های بندر چابهار اظهار داشت: با وجود ۲ بندر شهید بهشتی و شهید کلانتری امکان پهلوگیری، تخلیه و بارگیری کشتی‌های اقیانوس پیما و همچنین رونق ترانزیت و صادرات در جنوب شرق کشور فراهم شده که با ایجاد دو اسکله جدید در فاز ۲ طرح توسعه عملیات تخلیه و بارگیری در این بندر استراتژیک با رشد چشمگیری همراه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بیان کرد: پروژه‌های زیرساختی بندر شهید بهشتی چابهار با شتاب در حال توسعه بوده به گونه‌ای که در فاز ۲ این طرح ۸۶ درصد عملیات استحصال از دریا انجام شده است. ظرفیت‌های این بندر استراتژیک باعث شده سرمایه‌گذاران زیادی متقاضی سرمایه‌گذاری در اراضی پسکرانه آن باشند که ایجاد زیرساخت‌های لازم برای این امر، در دستور کار اداره‌کل بنادر و دریانوردی این استان قرار گرفته است. در این راستا موج‌شکن به طول هزار و ۴۷۰ متر با مصالح سنگی به حجم ۱.۶ میلیون متر مکعب به منظور ایجاد فاز یک تا پنج این بندر ساخته شده است.  

آقایی اظهار داشت: لایروبی و استحصال حوضچه و کانال دسترسی به حجم ۱۵.۸ میلیون متر مکعب در جهت راه‌اندازی فاز یک و ۲ طرح توسعه بندر شهید بهشتی از دیگر اقداماتی است که در راستای توسعه زیرساخت‌های این بندر بزرگ اقیانوسی انجام شده است.

وی بیان کرد: ساخت دایک زون سه به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر با استفاده از مصالح سنگی به حجم ۶۰۰ هزار متر مکعب در فاز دو طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به پیشرفت ۹۴.۶۸ درصدی فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی، گفت: مطالعات فاز ۲ این طرح شامل محوطه سازی، تاسیسات و ساختمان و همچنین گمانه‌های شناسایی آن در حال انجام است. استحصال حدود ۳۸ هکتار اراضی در بندر شهید بهشتی حدود ۸۶ درصدپیشرفت فیزیکی دارد و این عملیات در برای راه‌اندازی فاز ۲ انجام شده است.

46

کد خبر 1386215

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان بندر شهید بهشتی طرح توسعه انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748218

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • توسعه بهداشت ودرمان