Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه روز شنبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که با حضور سران سه قوه برگزار شد، پیشنهاد سازمان مالیاتی درجهت تسریع و تسهیل درانجام امور مودیان مالیاتی تصویب شد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، براساس این مصوبه، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات برارزش افزوده دوره چهارم سال 98 و سررسید پرداخت آن برای کلیه مودیان مالیاتی تا پایان اردیبهشت ماه جاری تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین جلسه که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی تشکیل شد، گزارشی از اقدامات کارگروه تنظیم بازار در ایجاد تعادل در بازار و اجرای مصوبه قبلی شورای عالی هماهنگی اقتصادی در خصوص اطلاع رسانی گسترده قیمت ها و استفاده از نظارت مردمی و بهره گیری از شبکه نظارتی اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی ارائه شد.

شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تاکید بر لزوم هماهنگی همه دستگاه ها دراجرای مصوبات کارگروه تنظیم بازار در زمینه مدیریت بازار کالاها و خدمات تصمیماتی گرفت.

وزیر نفت نیز در این جلسه گزارشی را از اجرای طرح های تولید نفت از میادین مشترک گزارشی به اطلاع اعضای شورا رساند.

موضوع افزایش سرمایه صندوق ضمانت صادرات، دیگر دستور این جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی بود که به تصویب رسید.

رئیس جمهور در آغاز این نشست، ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام را تبریک گفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا شورای عالی هماهنگی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

 نخستین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • ریسک‌های سیاسی بازرگانان پوشش داده می‌شود
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد