Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@12:51:58 GMT

افزایش ابر و وزش باد شدید در بیشتر مناطق اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۵۹۴۸

افزایش ابر و وزش باد شدید در بیشتر مناطق اصفهان

ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: با توجه به جو ناپایداری که امروز و فردا در استان وجود دارد، افزایش ابر، وزش باد شدید و احتمال بارش های پراکنده در استان پیش بینی می شود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتا ناپایدار طی امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت) بر روی استان اصفهان است، بر این اساس طی این مدت در بیشتر مناطق استان افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بارش های رگباری و موقتی و گاهی رعد و برق به ویژه در غرب و جنوب استان پیش بینی می شود، افزود: همچنین وزش باد شدید و گرد و خاک در مناطق  شرقی و شمالی استان پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان از کاهش ۲ تا ۳ درجه ای بیشینه دمای هوا خبر داد و گفت: کمینه دمای هوا در بیشتر مناطق استان ۴ تا ۵ درجه سانتی گراد افزایش خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت آینده حداکثر دمای هوای اصفهان به ۲۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و حداقل فردا صبح به ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد رسید.

این کارشناسی پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت آینده در استان اصفهان کمترین دما مربوط به بوئین میاندشت با ۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و خور و بیابانک و چوپانان با ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

هنرمند با بیان اینکه به خاطر ناپایداری ها امروز احتمال بارش در غرب و جنوب استان پیش بینی می شود، افزود: برای شهر اصفهان نیز امشب افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي درجه سانتی گراد بالای صفر استان پیش بینی می شود استان اصفهان افزایش ابر وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین بارش باران در کوهپایه اصفهان ثبت شد/تداوم روند کاهشی دما

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش‌های شبانه روز گذشته تا صبح پنجشنبه در سطح استان، اظهار داشت: بیشترین میانگین بارندگی به ترتیب از کوهپایه در شرق اصفهان با ۱۲ میلیمتر، نجف‌آباد ۹ میلیمتر، فریدون‌شهر و دهق ۶ میلیمتر، کبوتر آباد ۵.۳ میلیمتر، شهر اصفهان ۴.۴ میلیمتر، زرین‌شهر ۴.۱ میلیمتر، مبارکه ۳.۳ میلیمتر، اردستان و اسلام آباد موگویی ۳.۱ میلیمتر، داران و دهاقان ۲.۸ میلیمتر، خوانسار و گلپایگان ۲.۲ میلیمتر و میمه ۲ میلیمتر بوده است.

وی به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا فردا (جمعه) در سطح استان اشاره کرد و افزود: آسمان بیشتر مناطق استان امروز به صورت ابری و مه‌آلود، گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود و احتمال بارش تگرگ و وزش باد به نسبت شدید تا شدید وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: فردا بارش‌های رگباری در مناطق غرب، شمال با شدت کمتر و در سایر مناطق به صورت رگبارهای پراکنده ادامه خواهد داشت ضمن اینکه وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای طی روز جمعه و به‌ویژه شنبه در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

معتمدی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق بین ۲ تا سه درجه کاهش می‌یابد، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۴ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با بیشینه دمای ۳۲ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

کد خبر 6095169

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش باران در کوهپایه اصفهان ثبت شد/تداوم روند کاهشی دما
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • بارش‌های رگباری و رعدوبرق در اصفهان تداوم دارد / هوا خنک‌تر می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی تقویت شد
  • بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت