Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به تشریح جزئیات برگزاری امتحانات نهائی پایه دوازدهم پرداخت.

موسی دادی زاده سرخائی صبح امروز(۲۰ اردیبهشت ماه) در جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا آموزش و پرورش استان هرمزگان که با موضوع برگزاری امتحانات نهائی پایه دوازدهم برگزار شد، گفت: امتحانات نهائی پایه دوازدهم رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی از ۱۷ خرداد الی نیمه تیرماه سال جاری برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در سال جاری بیش از ۱۴هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر سراسر استان هرمزگان در آزمون نهائی پایه دوازدهم شرکت می کنند.
دادی زاده اضافه کرد: قریب به ۳۰۰ حوزه امتحانی در ۲۲ منطقه آموزش و پرورش استان برای برگزاری این آزمون آماده می شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه همراهی دستگاه های اجرائی با آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات نهائی ضروری و مهم است، گفت: برگزاری امتحانات رشته های مختلف در روزهای متفاوت برای جلوگیری از تجمع دانش آموزان، گند زدائی و ضدعفونی کردن روزانه حوزه های امتحانی، تهویه مناسب در حوزه های امتحانی، تهیه ماسک و دستکش برای دانش آموزان، افزایش فاصله صندلی های آزمون، برگزاری کارگاه های توانمند سازی و آگاه بخشی برای برگزار کنندگان آزمون و نیز استفاده از تب سنج برای ورود دانش آموزان از مهمترین اقداماتی است که می توان در راستای حفظ سلامت دانش آموزان انجام داد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی کروناویروس آموزش و پرورش استان استان هرمزگان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کلام‌الله صفری در دیدار با نماینده ولی فقیه به مناسبت گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: بیش از ۶۰ عنوان برنامه با رویکرد کلی، مردمی کردن برنامه‌های هفته معلم با نقش‌آفرینی خانواده‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام برای تجلیل از معلم دوران تحصیل برای مردم استان اردبیل انجام شده است، افزود: برنامه‌های هفته معلم امسال با شعار «همه مدیون توایم» برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به نواخته شدن زنگ سپاس معلم ۱۱ اردیبهشت به صورت هماهنگ در تمام مدارس استان ادامه داد: فضاسازی و تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه دستاوردها و یادمان شهدا با موضوع وعده صادق در مدارس، عطر افشانی مزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز از جمله برنامه‌های قابل اجرا در هفته معلم است.

صفری بیان کرد: حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط تشکل‌های دانش آموزی، برگزاری جلسه انجمن اولیا و مربیان، برپایی اردوهای نیم روزه درون مدرسه ای نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته خواهد بود.

وی در بخش دیگری گزارشی از اقدامات شاخص آموزش و پرورش ارائه داد و خاطرنشان کرد: برگزاری امتحانات نهایی در راستای تحقق عدالت آموزشی، تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی، برگزاری جشن ها تکلیف دینی و سیاسی، احداث بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با نام دارالفنون و راه‌اندازی نهضت مدرسه سازی، ارتقای سرانه فضای ورزشی دانش آموزی و اجرای دقیق طرح رتبه بندی از اقدامات این اداره کل بوده است.

کد خبر 6092358

دیگر خبرها

  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است