Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروهی از جوانان چابهاری در جنوب سیستان و بلوچستان در حرکتی خودجوش همگام با سایر اقشار یک هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی کمک معیشتی میان نیازمندان توزیع کردند. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، گروهی از جوانان چابهاری در جنوب سیستان و بلوچستان در یک حرکت خودجوش همگام با دیگر اقشار جامعه به ندای رهبر معظم انقلاب در خصوص همدلی و مواسات و رزمایش کمک مومنانه لبیک گفتند و یک هزار و 500 بسته حمایتی کمک معیشتی میان نیازمندان در شهر چابهار توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظیر جدگال  هماهنگ کننده این حرکت مردمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: کمپین جوانان "سیمای سلامت فردای مکران" یک هزار و 500 بسته حمایتی کمک مومنانه  را به اقشار آسیب‌پذیر جامعه  اهدا کرد. این بسته‌های حمایتی شامل برنج، شکر، روغن مایع، خرما، عدس، گوشت قرمز، پارچه زنانه، لباس بچه‌گانه و لوازم بهداشتی ویژه نیازمندان تهیه شده و با اولویت زنان سرپرست خانوار و اقشار کم درآمدی که از قبل شناسایی شده بودند، توزیع شد.

گزارش| چرا مساوات در ماه رمضان ثواب بسیاری دارد / با چه کاری سبب آمرزش گناهان ‌شویم + فیلمقاب دیگری از ایثارگری مرزبانان خراسان جنوبی / خدمت به هم‌نوع در لباس مرزبانی+ تصاویرسپاه با همه توان پای کار "کمک مومنانه"/ 60 هزار سبد معیشتی میان نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع شد‌

وی افزود: "کمپین سیمای سلامت فردای مکران" از هفته‌های قبل پیرامون مقابله با ویروس کرونا فعالیت گسترده خود را آغاز کرده و در نخستین اقدام طرح پویش جوانان چابهاری برای اهدای مواد ضدعفونی و ضدعفونی فروشگاه‌های و همچنین طرح پویش "از خانه خرید کنیم" را اجرا کرده است.

جدگال  یادآور شد:  ارزش هر بسته حمایتی 200 هزار تومان است که به صورت هر شب از شروع ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع  می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. ارزش یک هزار و 500 بسته حمایتی که در دهه اول ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع شده جمعاً به ارزش 300 میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/395/ش

R7630/P/S6,65/CT1 واژه های کاربردی مرتبط منطقه آزاد چابهار ویروس کرونا سیستان و بلوچستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد چابهار ویروس کرونا سیستان و بلوچستان منطقه آزاد چابهار ویروس کرونا سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان نیازمندان توزیع جوانان چابهاری بسته حمایتی یک هزار توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان

فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار