Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@02:31:08 GMT

دلایلی که افراد را برای همیشه از مهاجرت منصرف می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۷۰۰۴

دلایلی که افراد را برای همیشه از مهاجرت منصرف می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

مهاجرت به خارج از کشور بحث داغ این روز‌های مردم ایران می‌باشد. اکثر این افراد به دنبال انواع و اقسام راه‌های مهاجرتی هستند و هر طور شده تلاش خود را می‌کنند تا به هدف خود برسند. اما به دلایلی خیلی از این افراد موفق نمی‌شوند، دلایلی مانند عدم اطلاعات کافی، عدم دانش زبانی، عدم داشتن مدرک تحصیلی بالا، عدم داشتن سابقه کار مناسب و از همه مهمتر عدم اعتماد به آژانس‌های مهاجرتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها یک یا دو دلیل بالا کافی است تا افراد برای همیشه از مهاجرت کردن منصرف شوند.

اما در میان این همه شرکت مهاجرتی رنگارنگ، با شرکتی برخورد داشتیم به نام الست گروپ. الست گروپ یکی از شرکت‌های فعال در زمینه مهاجرت است که این روز‌ها بسیار خوش درخشیده است و توانسته است اعتماد را به فضای مهاجرتی کشور بازگرداند. در این مطالب با مهندس مرتا جوادی مدیرعامل الست گروپ صحبت خواهیم کرد.

خانم مهندس جوادی امکانش هست در مورد فعالیت‌های شرکت الست گروپ برامون توضیح بدید؟

سلام به همه‌ی خوانندگان عزیز، امیدوارم که حالتون خوب باشه و در این روز‌های کرونایی مواظب خودتون باشید. شرکت افق بین المللی یاسمین با نام تجاری الست گروپ، پیشینه طولانی‌ای دارد که شامل فعالیت در زمینه‌های کارآفرینی، کاریابی و سرمایه گذاری مانند سرمایه گذاری است. بعد از فعالیت در این زمینه‌ها تصمیم گرفتیم به سمت توریسم درمانی برویم. در آن سال‌ها افراد خارجی به ویژه از کشور‌های عربی برای معالجه و درمان در ایران به ما مراجعه می‌کردند. به دلیل اینکه در زمینه جذب توریست برای معالجه در ایران بسیار موفق بودیم و با توجه به تجربه و اطلاعاتی که در مورد سایر کشور‌ها به خصوص در امر دریافت ویزا به دست آورده بودیم تصمیم گرفتیم به شکل ویژه و تخصصی در حوزه‌ی مهاجرت شروع به فعالیت کنیم.

همانطور که در سایت شما دیدیم، شما فعالیت گسترده‌ای دارید. امکانش هست کشور‌هایی که امکان اخذ ویزایشان وجود دارد را معرفی کنید؟

بله ما با کشور‌های زیادی کار می‌کنیم، اما اگر بخواهم به کشور‌هایی اشاره کنم که اکنون به صورت تخصصی با آن‌ها کار می‌کنیم باید به کشور‌های آلمان، کانادا، استرالیا، اسپانیا، سوئد، سایر کشور‌های اروپایی و... اشاره کنم.

با توجه به علاقه‌ زیاد برای مهاجرت به آلمان، بیشتر در رابطه با این کشور توضیح می‌دهید؟

حقیقتش این است که تمرکز ما هم بیشتر بر روی آلمان هست. ما بعد از تلاش بسیار زیاد برای تکمیل راه‌های مهاجرتی به آلمان اکنون می‌توانیم افراد علاقه‌مند به آلمان را از طریق تحصیل، کاریابی، کارآفرینی، سرمایه گذاری، پزشکی، مهندسی و دوره‌های آوسبیلدونگ به آلمان بفرستیم.

آوسبیلدونگ؟ تا حالا چنین اسمی را نشنیده ام، امکانش هست درباره اش توضیح دهید؟

آوسبیلدونگ به دوره‌های فنی و حرفه‌ای گفته می‌شود که کشور آلمان هر ساله برگزار می‌کند. این دوره برای کسانی مناسب است که مدرک تحصیلی دیپلم دارند. افراد علاقه مند می‌توانند یکی از رشته‌هایی که در آن تخصص دارند مانند آرایشگری، پرستاری، مدیریت و ... را انتخاب نموده و به طور رایگان با دریافت حقوق ماهیانه حین دوره آموزشی، در این دوره‌ها شرکت کنند.

در این دوره‌ها افراد هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی آموزش می‌بینند و برای ورود به بازار کار کشور آلمان آماده می‌شوند. آوسبیلدونگ دوره‌های بسیار متنوعی دارد که در شهر‌های مختلف آلمان برگزار می‌شود و فرآیند دریافت ویزا و شرکت در آن‌ها از طریق الست گروپ بسیار راحت و کوتاه می‌باشد.

در مورد سختی‌های مهاجرت به آلمان برایمان بگویید و اینکه نقش شما در آسان سازی آن چقدر می‌باشد؟

تقریبا همه افرادی که درخواست مهاجرت دارند، می‌دانند که کاری بسیار سخت و زمان بر می‌باشد. کار‌های اداری، درخواست ویزا، اخذ مهر‌های تاییدیه برای مدارک و از همه مهمتر پیدا کردن خانه برای سکونت و اخذ بیمه همگی فرآیند‌هایی هستند که باید انجام شود و بسیاری از افراد نیز به دلیل همین سختی‌ها یا زمان بر بودن کار‌های مهاجرتی کلا از مهاجرت منصرف می‌شوند.

الست گروپ برای کسانی که قصد مهاجرت دارند پیشنهادات ویژه‌ای دارد و بسیاری از مراحل که معمولا توسط خود افراد باید انجام شود را بر عهده می‌گیرد و تا وقتی که این افراد به کمک الست گروپ نیاز داشته باشند، حتی پس از مهاجرت و در کشور مقصد نیز همراه آنان خواهد بود.

آیا برای کسانی که علاقه‌ای به تحصیل و یا یادگیری زبان آلمانی ندارند هم پیشنهادی دارید؟

صد البته. همانطور که در بالا هم عرض کردم راه‌های زیادی برای مهاجرت به آلمان وجود دارد. به طور مثال اگر کسی علاقه‌ای به ادامه تحصیل نداشته باشد می‌تواند از طریق کاریابی مهاجرت کند و یا کسی که علاقه‌ای به یادگیری تخصصی زبان آلمانی نداشته باشد نیز می‌تواند از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری ویزا اخذ کند. به این نکته نیز توجه کنید چنانچه شخصی به تحصیل در آلمان علاقمند است؛ به دلیل طولانی بودن وقت سفارت باید بیشتر منتظر فرایند مهاجرتی خود بماند.

در همین راستا علاقمندان مهاجرت به خصوص مهاجرت به کشور آلمان می‌توانند با مراجعه به سایت الست گروپ به آدرس https://alast.group/ یا مقاله مهاجرت به آلمان الست گروپ اطلاعات بیشتری در این رابطه کسب کنند و در صورت نیاز با مشاوران ما تماس بگیرند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مهاجرت مهاجرت به آلمان تبلیغات مهاجرت به آلمان سرمایه گذاری الست گروپ کشور ها دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان همکاری‌های تسلیحاتی با استرالیا را تقویت می‌کند

وزیر امور خارجه آلمان در دیدار با همتای استرالیایی خود در شهر آدلاید این کشور از تمایل برلین برای تقویت همکاری های تسلیحاتی با این کشور خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از "ان تی وی" آلمان، آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان در دیدار با همتای استرالیایی خود پنی وانگ در آدلاید استرالیای جنوبی اعلام کرد که مایل است همکاری تسلیحاتی با این کشور را بیشتر گسترش دهد. با این حال وی پس از این دیدار از هیچ پروژه خاصی نامی نبرد.

بائربوک گفت: همکاری تسلیحاتی بین آلمان و استرالیا تنگاتنگ است و ما می‌خواهیم آن را بیشتر تعمیق کنیم. وی با توجه به تهدیدات روسیه برای اروپا و چین برای استرالیا اضافه کرد، هر دو کشور در نهایت در شرایطی قرار دارند که باید موقعیت‌های خطرناک مشابهی را مد نظر قرار دهند.

بائربوک با بازدید از کارخانه کشتی سازی آزبورن بر تمایل به همکاری در بخش تسلیحات تاکید کرد. در آنجا، شرکت Lürssen مستقر در برمن در حال ساخت شش قایق گشتی برای نیروی دریایی استرالیا است که وزیر امور خارجه آلمان نگاهی به یکی از آنها انداخت. یکی دیگر از پروژه های فانوس دریایی آلمان-استرالیا در بخش تسلیحات، تولید 123 تانک باکسر توسط راین متال در استرالیا است: این تانک ها قرار است بین سال های 2025 تا 2030 به بوندسوهر تحویل داده شوند.

هفته آینده، ناو «بادن-وورتمبرگ» و یک کشتی تدارکاتی برای یک ماموریت آموزشی چند ماهه به سمت اقیانوس آرام حرکت خواهند کرد. این اقدام همچنین بیانگر علاقه سیاست امنیتی فزاینده آلمان در منطقه هند و اقیانوس آرام است که در آن چین به طور فزاینده ای نسبت به همسایگان خود تهاجمی می شود. جمهوری خلق چین در این منطقه بر سر سرزمین های دریایی با کشورهای همسایه مانند ویتنام، مالزی و فیلیپین اختلاف دارد.

وزیر امور خارجه آلمان این احتمال را رد نکرد که ناوچه بادن-وورتمبرگ همچنین در ماموریت آتی خود در اقیانوس آرام از تنگه تایوان عبور کند. این مقام آلمانی در جریان سفر خود به نیوزلند گفت که مسیر این کشتی جنگی و کشتی تدارکاتی از قبل اعلام نخواهد شد. با این حال، او تاکید کرد که "حق عبور مسالمت آمیز" در مورد تنگه تایوان نیز اعمال می شود.

وی گفت: همان قوانین در آنجا اعمال می شود که در تمام مناطق دریایی مشابهی که کشتی های ما و سایر کشتی ها در آن تردد می کنند وجود دارد. ماموریت آموزشی این دو کشتی بر همین اساس انجام می شود.

ناوچه بادن-وورتمبرگ و تامین کننده گروه عملیاتی فرانکفورت آم ماین از سه شنبه آینده سفری به دور دنیا را آغاز خواهند کرد که طی آن از طریق کانال پاناما وارد اقیانوس آرام خواهند شد و سپس از دریای چین جنوبی نیز عبور خواهند کرد. قبلاً یک مأموریت مشابه از اوت 2021 تا فوریه 2022 وجود داشت. در آن زمان ناوچه بایرن در مانورهایی با متحدان آن زمان شرکت کرد، اما از عبور از اطراف تایوان اجتناب کرد.

عبور از تنگه تایوان می تواند به عنوان یک اقدام تحریک آمیز علیه چین تلقی شود. جمهوری خلق چین مدعی جمهوری دموکراتیک تایوان به عنوان قلمرو خود است. دولت مرکزی پکن در تلاش برای "اتحاد مجدد" با این جزیره است و بارها تهدید به حمله کرده است.

علیرغم تهدیدهای چین، ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و فرانسه به طور منظم در تنگه بین تایوان و چین حضور نظامی دارند. ژی وی شیه، نماینده تایوان در آلمان اخیراً در مصاحبه با خبرگزاری آلمان خواستار این شد که ناوچه بادن-وورتمبرگ از این الگو پیروی کند. او گفت: «ناامیدکننده» بود که در ماموریت قبلی بایرن چنین نبود.

وانگ، وزیر امور خارجه استرالیا هم در جریان این دیدار تعهد آلمان در منطقه هند و اقیانوس آرام را ستایش کرد. وی گفت: ما از شیوه اعمال نفوذ آلمان در جهان و منطقه خود استقبال می کنیم. استرالیا در تلاش است تا مشارکت اقتصادی و همچنین استراتژیک قوی تری با آلمان داشته باشد.

استرالیا ششمین کشور بزرگ جهان است، اما با حدود 26 میلیون نفر جمعیت نسبتاً کمی دارد. این کشور یکی از اعضای گروه G20 از قدرت های اقتصادی پیشرو است، به طور منظم در اجلاس سران G7 شرکت می کند و با وجود فاصله، از اوکراین در نبرد خود علیه روسیه با تحویل تسلیحات حمایت می کند.

استرالیا اولین ایستگاه در سفر یک هفته ای وزیر امور خارجه آلمان به منطقه هند و اقیانوس آرام بود. عصر جمعه (به وقت محلی) وی به اوکلند در نیوزیلند پرواز کرد. روز یکشنبه، بائربوک قبل از بازگشت به آلمان در روز سه شنبه به فیجی با بیش از 300 جزیره در اقیانوس آرام جنوبی می رود.

آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کردآلمان: اروپا باید به یک اتحادیه امنیتی تبدیل شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • آلمان همکاری‌های تسلیحاتی با استرالیا را تقویت می‌کند
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست