Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@20:48:12 GMT

تجلیل از ۱۵ کارگر شهر یاسوج توسط گروه «نسیم کرامت»

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۷۳۲۱

تجلیل از ۱۵ کارگر شهر یاسوج توسط گروه «نسیم کرامت»

خورشیدی با اشاره به راه اندازی کاروان شادی «نسیم انتظار» در شهرستان بویراحمد، گفت: در حاشیه این برنامه از ۱۵ نفر از کارگران با هدایای ویژه ای تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «هادی خورشیدیان» امروز (۲۰ اردیبهشت) به خبرنگاران، گفت: با توجه به شیوع کرونا و اینکه نمی توانستیم در بقاع متبرکه برنامه اجرا کنیم، کاروان شادی «نسیم کرامت» را راه اندازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد گفت: کاروان شادی «نسیم انتظار» از امامزاده مختار (علیه السلام) حرکت و در نقاط مختلف شهر یاسوج مناطق مسکونی و مجتمع آپارتمانی توقف و به اجرای سرود و برنامه پرداختند.

وی یادآور شد: با توجه به روز اکرام، از کارگرانی که در سطح شهر نا امید شده بودند و توان کار نداشتند در اجرای برنامه از ظرفیت آنها استفاده شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد گفت: در پایان از 15 نفر از کارگران با هدایای ویژه ای تجلیل شد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: نسیم کرامت کارگران مراسم تجلیل اوقاف و امور خیریه تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،در این مراسم که سرهنگ جوکار رئیس ورزش‌های پهلوانی استان و مسئولین زارچ حضور داشتند از امام‌جمعه زارچ و رئیس اداره ورزش و جوانان به‌عنوان مروج فرهنگ پهلوانی قدردانی به عمل آمد. 

 
تجلیل از ورزشکاران زورخانه و همچنین تجلیل از خانواده شهید ذاکری، شهید ناصر کریمی و شهید دادار از شهدای ورزشکار شهرستان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان