Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@13:04:26 GMT

پراید فقط روی کاغذ ۹۰ میلیون تومان است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۷۴۲۵

پراید فقط روی کاغذ ۹۰ میلیون تومان است

رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: افزایش قیمت پراید ارتباطی با توقف خط تولید آن ندارد، دلالان و سوء استفاده کنندگان از بازار، قیمت خودرو را بالا بردند.

قدس آنلاین: به گزارش  سایپانیوز، سعید موتمنی درباره اینکه پراید با چه قیمتی در بازار خودرو، خرید و فروش می شود، گفت: بالاترین عددی که خودروی پراید معامله شده ۷۳ میلیون تومان بوده و مابقی اعدادی که اعلام می شود، تنها روی کاغذ است و این بدان معنا است که پراید با قیمت های ۸۰ و ۹۰ میلیون تومانی که گفته می‌شود، اصلا خرید و فروش نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو ادامه داد: از روزی که گفته شده قیمت پراید به بیش از ۸۰ میلیون تومان رسیده نه فردی خریده و نه فردی با این قیمت فروخته است.

وی گفت: چند وقتی است که در بازار خودرو، خریداری وجود ندارد و کسب و کار نمایشگاه داران به شدت کساد است؛ از سویی حضور برخی از دلالان در بازار خودرو باعث شده که نمایشگاه داران و سایر فعالان این حوزه با چالش های زیادی مواجه شوند.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو ادامه داد: از زمانی که اعلام شد قیمت خودرو قرار است بازنگری شود، قیمت پراید و سایر خودروها بالا رفت و این امر ربطی به توقف خط تولید پراید ندارد.


وی با بیان اینکه نمایشگاه داران مخالف هر گونه افزایش قیمت خودرو هستند، چرا که این امر رکود بازار خودرو را تشدید می کند، تصریح کرد: بازار خودرو به نظارت نیاز دارد تا دلالان نتوانند جولان دهند، این افراد با سوء استفاده از شرایط بازار می خواهند قیمت ها را بالا ببرند.

موتمنی اظهارداشت: اگر شرکت های خودروسازی حجم بیشتری خودرو وارد بازار کنند، قیمت ها معقول خواهد شد و دیگر امکان سوء استفاده از بازار نیست.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم مراجع نظارتی، سطح نظارت بر بازار خودرو را بیشتر کنند تا مشکلات به وجود آمده برطرف شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل پراید پراید 90 میلیونی نمایشگاه داران بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تارا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت تارا اتوماتیک جدید ۱ میلیارد و ۱۸۵میلیون تومان شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت تارا اتوماتیک V ۴ LX مدل ۱۴۰۳ در بازار با افت ۱۵ میلیون تومانی ۱ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان شد.

تارا اتوماتیک ارتقا یافته ایران خودرو ۱ میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان شد این مدل نیز کاهش ۱۵ میلیونی داشته است. تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو کاهش ۱۰ میلیونی داشت و ۹۷۰ میلیون تومان شد.

تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ با افت ۱۰ میلیونی ۹۴۰ میلیون تومان شد. قمیت تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو با کاهش ۱۰ میلیونی ۸۱۰ میلیون تومان قیمت خورد. تارا دنده‌ای V ۱ پلاس ۶ سرعته نیز ۸۶۰ میلیون تومان شد.

قیمت تارا اتوماتیک صفر در کارخانه ۴۹۰ میلیون تومان است. قیمت کارخانه تارا دنده‌ای نیز ۳۹۴ میلیون تومان بوده است. ایران خودرو دو مدل تارای جدید هم معرفی کرده است که بر این اساس تارا اتوماتیک V ۴ LX سدان جدید ایران خودرو در نمایندگی ۶۸۵ میلیون تومان قیمت دارد تارا دنده‌ای پلاس نیز ۵۸۰ میلیون تومان است که گران‌ترین خودروی دنده‌ای ساخت داخل بازار به شما می‌رود!

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع تارا در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت جدید ساندرو کارکرده / با ۸۲۰ میلیون خودرو خارجی بخرید
  • قیمت خودرو امروز 13 اردیبهشت 1403
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کف قیمت خودرو در بازار
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو
  • قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز 12 اردیبهشت 1403
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • قیمت تارا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول