Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر با قدردانی از خدمات ارزشمند جمعیت هلال احمر در خدمات امدادگری و با اشاره به نیازمندیهای هلال احمر خواستار تسریع در احداث آشیانه بالگرد هلال احمر در استان بوشهر شد. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست با شورای مدیران جمعیت هلال احمر استان بوشهر با قدردانی از زحمات و اقدامات جمعیت هلال احمر استان بوشهر در سال گذشته در جریان وقوع سیل و شیوع کرونا اظهار داشت: یکی از رسالت‌های هلال احمر خدمت به انسانیت بدون توجه و نگاه به رنگ، نژاد و دین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خدمات جمعیت هلال احمر در مقابله با ویروس کرونا خاطر نشان کرد: هلال احمر استان بوشهر به خوبی از ظرفیت‌های مردمی برای مقابله با کرونا استفاده کرد و زودتر از بقیه استانها  ضمن کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرها خدمات ویژه‌ای در این عرصه ارائه کرد.

گراوند با بیان اینکه مردم محوری از ویژگی‌های برجسته هلال احمر است، تصریح کرد:یکی از اقدامات بسیار مهم و تاثیرگذار هلال احمر، ساماندهی و سازماندهی 700 نفر از نیروهای داوطلب مردمی و سازمان‌های مردم نهاد برای مقابله با کرونا بود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه فعالیت جمعیت هلال احمر در عرصه خدمات رسانی به جامعه و در عرصه اجتماعی و فرهنگی است افزود:نقطه قوت جمعیت هلال احمر این است که وارد عرصه‌های سیاسی نشده و همین امر سبب شده به این مجموعه آسیبی نرسد.

900 سبد غذایی در بین نیازمندان استان بوشهر توزیع می‌شود قطب ویژه امدادرسانی جمعیت هلال احمر در استان بوشهر ایجاد شود 218 نقطه، معابر و مکان‌های عمومی استان بوشهر توسط هلال احمر ضدعفونی شد

گراوند  با قدردانی از خدمات ارزشمند جمعیت هلال احمر در خدمات امدادگری و با اشاره به نیازمندیهای هلال احمر خواستار تسریع در احداث آشیانه بالگرد هلال احمر در استان بوشهر شد.

انتهای پیام/190/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر هلال احمر استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان