Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@00:02:18 GMT

فاز نخست کمربندی دوم ارومیه گشایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۷۹۰۹

فاز نخست کمربندی دوم ارومیه گشایش می‌یابد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدحضرت‌پور در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع آذربایجان در استان آذربایجان غربی افزود: ۷ کیلومتر کمربندی دوم شهر که به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نامگذاری شده، طبق برنامه‌ریزی از محل تقاطع غیر همسطح سرو تا جاده انهر با هدف کاهش ترافیک مسیرهای منتهی به شهرک‌های اقماری تا پایان سال ۹۹ گشایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حضرت‌پور بیان کرد: این پروژه تا چند روز آینده برای تردد شهروندان از سمت بزرگراه والفجر به بلوار شیخ شلتوت گشایش می‌یابد اما مراسم افتتاحیه آن در عید سعید فطر برگزار می‌شود.  

وی گفت: دغدغه ما صادرات محصولات کشاورزی به ویژه محصولات هسته‌دار است و به این مهم هم نگاه ویژه‌ای داریم.  

حضرت‌پور اظهار کرد: اگرچه عمده صادرات هندوانه از طریق راه‌آهن قطور انجام شد و مابقی صادرات محصول با پیدا شدن بازار جدید برای آن در کشور روسیه صادر می‌شود.  

وی عنوان کرد: محصول هندوانه دسترنج غرفه داران میدان میوه و تره بار در شهر جیرفت است که بعد از برداشت در جیرفت برای فروش و صادرات به میدان و میوه و تره بار شهرداری ارومیه وارد می‌شود که در سایه آن شاهد رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در این بخش هستیم.  

شهردار ارومیه بیان کرد: جلوه‌ای شهر ارومیه با وجود ویروس کرونا توسط تلاشگران شهرداری ارومیه با کاشت گل‌های متنوع در پارک‌ها و معابر در آستانه فصل بهار زیبا شده است، در حال حاضر رویش ۴میلیون بوته گل و ۲۰۰ هزار گل لاله در رنگ‌ها متنوع جلوه‌های رنگین و بهاری به فضای شهر ارومیه بخشیده است.  

شهردار ارومیه از شهروندان درخواست کرد برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا زدن ماسک را در داخل ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین توصیه‌های بهداشتی هنگام خروج از منزل را رعایت کنند.  

کد خبر 509714 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی استان آذربایجان غربی كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح های عمرانی استان آذربایجان غربی كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی از غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه خبرداد.

حمید محبوبی گفت: ساعت ۱۵:۳۰ عصر جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند.

وی با بیان اینکه ۲ تیم جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: با حضور امدادگران در محل مشخص شد که دو تن وارد آب شده و جان خود را از دست داده اند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی، محبوبی اظهار کرد: امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردند و پس از خارج کردن فرد، آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

وی ادامه داد: تلاش برای پیدا کردن پیکر نفر دوم ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • مدال طلا بر گردن هلیا اسدیان