Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@22:25:17 GMT

پیدا شدن پیکر یکی از غرق شدگان در رودخانه سپیدرود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۸۰۳۱

پیدا شدن پیکر یکی از غرق شدگان در رودخانه سپیدرود

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان گیلان از پیدا شدن پیکر یکی از غرق شدگان در "رودخانه سپیدرود" توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از پیدا شدن پیکر یکی از غرق شدگان در "رودخانه سپیدرود" در حوالی پل ورودی شهرستان آستانه اشرفیه توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به اعلام حادثه غرق شدگی پدر و فرزندش ساکن سنگر در رودخانه سپیدرود که جهت صید ماهی رفته بودند، بیان کرد: روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه خبر غرق شدن  دو نفر (پدر و پسر) اهل شهر سنگر شهرستان رشت به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر گیلان اعلام شد.

ولی پور با اشاره به اعزام تیم های امدادی اظهار کرد: پس از دریافت خبر حادثه بلافاصله ۲ تیم عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر متشکل از تیم های واکنش سریع و سیلاب به همراه لجستیک قایق و تجهیزات لازم به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به پیداشدن پیکر یکی از غرق شدگان در حادثه مذکور اذعان داشت: پس از عملیات جستجو در چند روز، جنازه یکی از غرق شدگان در رودخانه سپیدرود در حوالی پل ورودی شهرستان آستانه اشرفیه توسط نجاتگران هلال احمر پیدا و تحویل نیروی انتظامی گردید.

مهدی ولی پور ضمن اشاره به رعایت هموطنان در هنگام بارندگی و سیلاب یادآور شد: هموطنان عزیز در هنگام بارندگی مخصوصا در ایام بهار از نزدیک شدن به رودخانه‌ها خودداری و در مکان‌های مرتفع و امن پناه بگیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) بصورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر رودخانه سپیدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم

رییس سازمان آتش نشانی ارومیه از غرق شدن ۲ نفر حین شنا در رودخانه نازلو خبر داد و افزود: پس از دریافت خبری مبنی بر غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۶ را به همراه تیم غواصی این سازمان جهت جست‌وجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

حسین سرباز رشید اظهار کرد: این عملیات از حوالی ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت آغاز شده و امدادگران در پی یافتن مفقودان هستند که جنازه یکی از ۲ نفر غرق شده در رودخانه نازلو پیدا شده است.

وی بیان کرد: تیم‌های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن یکی دیگر از غرق شدگان محل حادثه حضور خواهند داشت.

رییس سازمان آتش نشانی ارومیه ادامه داد: همچنان هویت این ‌۲ نفر غرق شده مشخص نشده است اما به گفته برخی رسانه‌های محلی، یکی از جانباختگان از اهالی روستای ماستک آباد صومای است.

هلال احمر آذربایجان غربی نیز اعلام کرد: هر چند که حجم زیاد آب و پوشش گیاهی منطقه عملیات جستجو را دشوار کرده است اما عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلو چای ارومیه کماکان ادامه دارد و امدادگران در تلاش هستند با یافتن پیکر فرد غرق شده او را هرچه سریعتر به خانواده اش تحویل دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • فیلم| غرق شدن دو جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد