Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان فارغ التحصیل رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی می‌توانند طبق روال گذشته از مهلت یک ساله معرفی استفاده کنند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار تقی مهری با اعلام خبر فوق اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر به علت شیوع ویروس کرونا، وضعیت کشور در شرایطی خاصی بوده و جامعه نیاز مبرم به کادر درمانی داشته است لذا جمعی از مشمولان فارغ التحصیل رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی تا اول اردیبهشت فراخوان شدند و بدون نیاز به طی کردن دوره آموزشی در بدو خدمت و با بهره مندی از تسهیلات ویژه ابلاغی ستاد کل نیرو‌های مسلح، به کادردرمانی بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت:در شرایط کنونی به دلیل اینکه شرایط بهداشتی کشور از وضعیت بحرانی عبورکرده، مشمولان فارغ التحصیل رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی می‌توانند طبق روال گذشته از مهلت معرفی یک ساله استفاده کنند و قبل از اتمام مهلت مذکور برای تعیین وضعیت خدمتی خود از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) اقدام کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا بیان کرد: در صورت نیاز مجدد به حضور این عزیزان در عرصه درمانی نیرو‌های مسلح و ضرورت فراخوان مشمولان به خدمت سربازی، مجددا اطلاع رسانی صورت گرفته و مشمولان باید براساس ضوابط اعلامی اقدام کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد:تن‌ها مرجع رسمی اطلاع رسانی قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی سازمان وظیفه عمومی ناجا می‌باشد و هرگونه اطلاع رسانی در این حوزه از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰، کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabarsarbazi @اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پیراپزشکی سربازی بهداشت سردار مهری سازمان وظیفه عمومی پزشکی و پیراپزشکی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر که با حضور مسعود اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با تلاش‌های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی تعیین شده بود به طور کامل محقق شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدا… سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش《دعوت به بهشت》صورت گرفت، شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم.

وی افزود: امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

کد خبر 6088700

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند