Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیروز مهدی‌زاده روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: با همت خیرین مسکن ساز، ۱۲ واحد مسکونی در مجتمع نجف‌زاده، ۶۴ واحد در پروژه ولیعصر نمین، ۲۴ واحد در خیابان آیت‌الله کاشانی اردبیل و ۱۲ واحد در شهر آراللوی کوچک و تعدادی نیز به صورت خود مالکی و تک واحدی در روستاها و شهرهای استان به متقاضیان فاقد مسکن واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این واحدهای مسکونی به همت خیرینی همچون حمیدرضا پاکدل، سراج امانی، مدرسه علم و ادب تهران، اباصلت شادمان و از هیات امناء و هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز و پشتیبانی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و با همکاری سایر دستگاهها اجرایی و شهرداری‌ها احداث و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل بیان کرد: هم اکنون نیز تعدادی مسکن ویژه خیرساز در قالب پروژه ۳۰ واحدی ولیعصر(عج) نمین، ۱۴ واحدی آراللوی کوچک، ۲۴ واحدی شهرک ولیعصر(عج) گرمی، ۶ واحدی اسلام‌آباد پارس‌آباد و چندین واحد مسکونی خود مالکی تک واحدی  در روستاها و شهرهای استان در حال ساخت است.

وی از شروع پروژه ۱۴۴ واحدی حضرت فاطمه الزهرا(س) و ۲۰ واحدی ولیعصر(عج) اروج‌آباد در سال جاری خبر داد و گفت: نقشه و پروانه ساختمانی این پروژه‌ها آماده شده و به زودی عملیات احداث آن به همت خیرین و حمایت مردمی هیات امناء و هیات مدیره این انجمن آغاز می‌شود.

مهدی‌زاده افزود: در چهار سال اخیر برای ۱۶۷ مددجوی متقاضی مساعدت این انجمن، ۶.۵ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض و قرض الحسنه مساعدت مالی شده است.

وی با اشاره به ثبت تعداد سه هزار پرونده‌ متقاضیان بی سرپناه فاقد توان مالی برای احداث مسکن در استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به نیاز بی سرپناهان به مسکن به عنوان حداقل حقوق انسانی یک خانواده، جا دارد که خیرین بزرگوار و نیک‌اندیشان استان و اردبیلی‌های مقیم سایر نقاط کشور در امر مهم خانه‌سازی انجمن خیرین مسکن‌ساز استان را یاری کنند.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل از تداوم اجرای پروژه‌های این انجمن در سال جاری خبر داد و گفت: انجمن خیرین مسکن‌ساز که جزو تشکل‌های مردم‌نهاد و غیردولتی به شمار می‌رود، با استفاده از کمک‌های انسان دوستانه خیرین و سایر کمک نهادها و ارگان های اجرایی جهت تامین بخشی از نیاز مسکن محرومین فعالیت می کند.

وی اشاعه فرهنگ و جلب کمک‎های مردمی به منظور ساخت و تولید مسکن ارزان قیمت برای نیازمندان را از وظایف مهم این تشکل مردم نهاد ذکر کرد و افزود: انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل فعالیت خود را با هدف خانه‌دار نمودن بی سرپناهان و نیازمندان از بهمن ماه ۱۳۸۸ شروع کرده و همگام با شهروندان خیر استان در بخش اجاره، رهن، تعمیر و احداث واحد مسکونی فعالیت می‌کند.

امروز روز اکرام و تکریم از خیرین نام‌گذاری شده و به همین مناسبت تعدادی از خیرین مسکن‎ساز از سوی انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل تکریم می‌شوند.

برچسب‌ها بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان اردبیل مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان اردبیل مسکن بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان اردبیل مسکن انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز (یک شنبه ۹ اردیبهشت) ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحد افت کرد و در کانال دو میلیون ۲۸۴ هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار سرمایه ۰.۸۷ درصد ریزش کرد.


شاخص هم وزن ۰.۹۸ درصد افت کرد و در کانال ۷۵۷ هزار واحدی قرار گرفت.


در این بازار ۳۳۰ هزار معامله به ارزش ۴۷ هزار میلیارد ریال انجام شد.


در این روز به ترتیب نماد‌های فملی، فولاد، شپنا و وبملت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل افت بازار سرمایه شدند.


در مقابل نماد‌های حکشتی و وامید بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.


شاخص کل فرابورس افت ۰.۹ درصدی را تجربه و در کانال ۲۵ هزار و ۲۸۹ واحدی ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمعیت خانه‌ندار‌ها
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند