Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امین بذرکار مسئول قرارگاه جهادی نجف در لارستان گفت: به منظور شناسایی نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا سامانه باران همدلی برای اولین بار در این شهرستان طراحی و رونمایی شد.

او، با اشاره به اینکه تلاش قرارگاه جهادی نجف رعایت مساوات در توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان است، بیان کرد: تا کنون حدود ۵ هزار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا شناسایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بذرکار تصریح کرد: در فاز اول ٩٠٠ بسته معیشتی به رسم برادری بین نیازمندان شهرهای لار، لطیفی، خور ، روستاهای بائن و براک توزیع شد که در فاز دوم  و در قالب رزمایش همدلی لارستان، ٢ هزار و ٣٠٠ بسته تحویل نیازمندان شد که یک‌ هزار بسته  نیز به بخش‌های مختلف شهرستان اختصاص داده شد.

مسئول قرارگاه جهادی نجف در لارستان ادامه داد: تا کنون همه اسامی ارسالی از پایگاه‌های مقاومت، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، معتمدین محلی، خیران، نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد، دارالایتام، بهزیستی، مراکز نیکوکاری و غیره در یک نرم‌افزار جمع‌آوری شده و پس از تقاطع‌گیری و حذف موارد تکراری، بسته‌های معیشتی درب منازل به نیازمندان تحویل داده شد.

بذرکار با بیان اینکه طراحی سامانه باران همدلی به منظور شناسایی نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا برای اولین بار در لارستان انجام شده، افزود: این نرم‌افزار  به ‌صورت خوداظهاری است و به سفارش قرارگاه جهادی نجف و  متخصصان بسیجی طراحی و فاز اول آن رونمایی شد.

او، اضافه کرد:  نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا، می‌توانند با نصب این برنامه و وارد کردن مشخصات خود و اعضای خانواده‌ در نزدیک‌ترین پایگاه مقاومت به محل زندگی خود، اطلاعات را ثبت کنند.

مسئول قرارگاه جهادی نجف  در لارستان اظهار کرد: اسامی داده شده  محرمانه بوده و تنها برای فرمانده پایگاه محل و کاربران سیستم توزیع  که حداکثر سه نفر مورد اطمینان هستند قابل دیدن است.

انتهای پیام/ت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرارگاه جهادی خانواده های نیازمند آسیب دیده از کرونا قرارگاه جهادی نجف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی

احمد آخوندی سرپرست فرمانداری مهریز گفت: بر اثر بارش‌های اخیر و جاری شدن سیلاب، ۹ منزل سطح شهر و مناطق روستایی دچار خسارت شدند.

وی افزود: خسارت وارده به منازل بالای پنجاه درصد بوده که بررسی و اقدام لازم صورت گرفته است.

دهقانیزاده فرمانده حوزه علی بن ابطالب (ع) مهریز گفت: گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان مهریزی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای خانه‌های درگیر سیل اقدامات موثری را انجام دادند.

وی افزود: در قالب سه گروه جهادی حدود سی نفر از بسیجیان و جهادگران چای کار بودند و کمک کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران