Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: در قالب رزمایش کمکئ مومنانه 4 هزار بسته معیشتی در پلدشت توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، همزمان با سراسر کشور مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» بعد از ظهر امروز در پلدشت آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت در این رزمایش، اظهار کرد: در قالب این رزمایش 4 هزار بسته معیشتی در پلدشت توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور یوسفی با اشاره به مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، تصریح کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا و با توجه به بیکار شدن تعدادی از اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر و در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان پلدشت آغاز شد.

وی افزود: این اقدام جهادی امروز در پلدشت آغاز و در این مرحله 4 هزار بسته معیشتی به ارزش 11میلیارد ریال در حال توزیع است و این بسته‌ها از محل اعتبارات فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی و خیرین اهل تسنن و تشیع تامین شده است.

استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: افراد نیازمند توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج شناسایی شده‌اند و تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا این اقلام به موقع به دست این افراد برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: در مرحله اول کمک‌های مومنانه نیز 3هزار بسته در شهرستان توزیع شده بود و قبل از رزمایش مومنانه‌‌ نیز بیش از ۲۵۰ بسته در بین افراد آسیب دیده از کرونا ویروس شهرستان توزیع شد.

یوسفی ادامه داد: 26 سری جهازیه از محل اعتبارات قرارگاه مردم یاری و محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه پاسداران تامین و در بین نوعروسان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

یوسفی با اشاره به اهدای جهازیه در نوعروسان نیازمند شهرستان، گفت: هر جهازیه به ارزش 120 میلیون ریال و در مجموع به مبلغ ۳ میلیارد و 120 میلیون ریال است که از محل اعتبارات قرارگاه مردم یاری و محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه پاسداران تامین شده است.

وی اظهار کرد: تمام جهازیه‌ها در راستای کمک به تولید ایرانی و ایجاد اشتغال و تشکیل زندگی خانواده ایرانی از کالاهای ایرانی انتخاب شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: امید بخشیدن به اقشار جامعه، اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و تلاش برای رفع محرومیت‌ها از اهداف سپاه پاسداران برای خدمت به نیازمندان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسته معیشتی آذربایجان غربی پلدشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت