Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@17:38:31 GMT

قرنطینه ۲ هفته‌ای تمامی مسافران به مقصد انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۱۰۲۶

ساعت24-انگلیس قصد دارد یک قرنطینه ۱۴ روزه اجباری را برای اکثر مسافران بین‌المللی که قصد ورود به این کشور دارند، وضع کند.

 به نقل از خبرگزاری فرانسه، گزارش های منتشر شده نشان می دهد انگلیس قصد دارد قرنطینه اجباری 14 روزه ای را برای مسافران بین المللی که قصد ورود به خاک این کشور دارند، اعمال کند.

بر اساس این گزارش، تصمیم دولت انگلیس برای وضع قرنطینه 14 روزه علیه مسافران بین المللی در شرایطی است که فشار زیادی بر دولت بوریس جانسون وارد می شود تا تدابیر محدودکننده و قرنطینه ای را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه تایمز فاش کرده است که کلیه مسافرانی که قصد دارند از طریق هوایی، زمینی و دریایی وارد بریتانیا شوند، باید به مدت 14 روز در قرنطینه نگهداری شوند.

متخلفان از این قوانین باید 1000 پوند جریمه شده با از بریتانیا اخراج می شوند. تایمز افزود: بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس قرار است یکشنبه تدابیر جدید دولت را اعلام کند.

منابع آگاه فاش کرده اند که تدابیر جدید قرنطینه ای دولت انگلیس قرار است از اواخر ماه می اجرا شود.

در حالی که آمارهای رسمی فوتی های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در بریتانیا به بیش از 31 هزار نفر رسیده است، دولت لندن روز جمعه به مردم هشدار داده است که انتظار هیچ گونه تغییر عمده و بزرگ را در قوانین قرنطینه نداشته باشند.

تلفات ویروس کرونا در بریتانیا بیشتر از سایر کشورهای اروپایی بوده ولی فشارهای زیادی بر بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس وارد شده تا قوانین قرنطینه را که از اواخر مارس اعمال شده، کاهش دهد.

جانسون قرار است عصر یکشنبه در نطق تلویزیونی برنامه های خود را برای انگلیس اعلام کند ولی جورج اوستیس وزیر محیط زیست انگلیس روز جمعه تاکید کرده است که تغییر عمده ای در سیاست های دولت ایجاد نخواهد شد.

تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: قرنطینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد بش قارداش خبر داد.

محمدرضا موفق در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قرار است به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراها، روز کارگر، معلم و هفته سلامت، جمعه هفته جاری پیاده روی همگانی به مقصد بش قارداش برگزار شود.

وی افزود: این پیاده‌روی از ساعت ۵:۳۰ صبح جمعه هفتم اردیبهشت ماه از محل ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی شهرداری در بلوار دانشگاه آزاد آغاز می شود و از مسیر جاده سلامت به سمت بش قارداش ادامه می یابد.

وی ادامه داد: قرار است مراسمی در بش قارداش برگزار شود که طی آن به مناسبت روزهای اعلام شده، یک نفر به نمایندگی از فعالان آن عرصه تقدیر می‌شود.

موفق تاکید کرد: برگزاری همایش‌هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل می‌دانیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به حضور در این پیاده روی خانوادگی حتما کفش ورزشی به پا داشته باشند، اظهار کرد: طی مسیر با چای و خرما از شرکت کنندگان پذیرایی می شود. غرفه های فروش غذاهای خانگی در بش قارداش مستقر خواهد بود.

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد، این مراسم پیاده روی با قرعه کشی و اهدای جایزه همراه خواهد بود و اتوبوس رایگان نیز برای برگشت از بش قارداش به سمت چهارراه ۱۷ شهریور و میدان شهید هماهنگ شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس