Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@02:28:14 GMT

استراماچونی می‌خواست بماند، او را فراری دادند!

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۱۱۲۵

استراماچونی می‌خواست بماند، او را فراری دادند!

رویداد۲۴  نماندن آندره‌آ استراماچونی در تیم استقلال هنوز هم برای هواداران آبی‌پوشان پایتخت مجهول است.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال که قصد داشت استراماچونی را برگرداند، مدعی شد او می‌خواسته در تیم بماند، اما فراری‌اش داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اولین خروجی استقلال در تابستان مشخص شد

فتح‌الله‌زاده در این مورد به روزنامه خبرورزشی گفته است: «لو رفتن اسناد قرارداد محرمانه استراماچونی بود به شدت باعث ناراحتی‌اش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که در آن دوره بنده هم در باشگاه بودم و حتی می‌توانم بگویم چیزی که باعث شد استراماچونی فرار کند و به‌طور قطعی قید استقلال را بزند همین موضوع بود، چون ما در صحبت‌هایی که با او داشتیم به نتایج خیلی خوبی رسیده بودیم و حتی کار تمام بود که او را برگردانیم ولی ناگهان اسناد قرارداد او منتشر شد و دلخوری شدید استرا را در پی داشت و همه زحماتی که در آن مدت کشیده بودیم تا او را برگردانیم برباد رفت.»

منبع: فرارو لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال تهران استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی

سرهنگ صادقی رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: در پی مفقود شدن جوانی ۲۷ ساله بیرجندی در فروردین امسال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات میدانی آغاز و در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد خودروی پژو ۴۰۵ فرد مفقود شده به رانندگی شخص دیگری در یکی از میادین شهر بیرجند تصادف کرده و از آنجا که امکان ارتکاب جنایت قتل از سوی این فرد متصوربوده است، کارآگاهان موضوع را در این رابطه پیگیری کردند.

سرهنگ صادقی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از فناوری‌های نوین کشف جرم و تجهیزات هوشمند و با بررسی شواهد و قرائن که از قتل جوان ۲۷ ساله گواهی می‌داد، توانستند هویت قاتلان که دو جوان حدود ۳۰ ساله بودند را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید

 بیش از ۸۸ کیلوگرم تریاک کشف شد

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قاتلان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ارتکاب قتل جوان ۲۷ ساله اعتراف کرده و انگیزه خود را از این قتل اختلافات مالی وخانوادگی اعلام کردند تصریح کرد: متهمان پس از قتل جوان در خانه‌ای در شهر بیرجند و انتقال جسد با خودروی مقتول و دفن آن در یکی از روستا‌های شهرستان درمیان، اقدام به فرار با خودروی مقتول می‌کنند.

او به هوشمندی و کارآمدی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کشف پرونده قتل اشاره کرد و گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جدیدترین خودروی فراری با قدرت و ظاهری عجیب
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال / چرا کسی اجازه ندارد به این طبقات برود؟
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • آمادگی کانون سردفتران ایران برای همکاری با روسیه
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند