Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین مرحله رزمایش" کمک مومنانه" در شهرهای آذربایجان‌غربی در قالب توزیع بسته‌های معیشتی و اهدای جهازیه به نوعروسان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مراسم آغاز دومین مرحله رزمایش" کمک مومنانه" استان آذربایجان‌غربی عصر امروز در حسینیه ثارالله سپاه شهدا برگزار شد.

مرحله نخست این رزمایش ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده بود و امروز دومین مرحله این رزمایش در استان کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر بسته‌های معیشتی، در این رزمایش، یک هزار و ۵۰۰ سری جهازیه نیز بین زوج‌های جوان توزیع می‌شود.

اهدای ۱۵۰۰ سری جهازیه در کردستان و آذربایجان‌غربی

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا در آئین آغازین این رزمایش گفت: در قالب این رزمایش ۱۵۰۰ جهازیه توسط سپاه شهدا برای مزوجین نیازمند اهدا می‌شود.

مجید ارجمندی‌فر تصریح کرد: از این میزان ۵۰۰ سری در کردستان و یک هزار سری دیگر در آذربایجان‌غربی اهدا می‌شود و در مجموع ۲۷ شهرستان از این اقدام خیرخواهانه بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: این بسته‌های معیشتی در مرحله دوم شامل ۵۰ هزار بسته معیشتی است که در ماه رمضان توزیع می‌شود و شامل روغن، کیسه برنج، خرما، چای و سایر اقلام خوراکی است.

مرحله سوم رزمایش" کمک مومنانه" در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم گفت: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه، ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شد و در مرحله دوم توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی از امروز آغاز می‌شود.

سردار حبیب شهسواری افزود: مرحله سوم این رزمایش در دهه سوم ماه رمضان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز علاوه بر این بسته‌های معیشتی، ۱۵۰۰ جهازیه نیز توزیع می‌شود، تصریح کرد: این اقلام غذایی و جهازیه به همت بسیج مستضعفان سپاه پاسداران و قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه تهیه شده است.

برگزاری ۳۴ جلسه ستاد مبارزه با کرونا در آذربایجان‌غربی

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه این رزمایش گفت: تاکنون ۳۴ جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان تشکیل شده و هر هفته یک جلسه با حضور تمام اعضای ستاد مبارزه با کرونا تشکیل می‌شود.

محمدمهدی شهریاری اظهار کرد: در ابتدای شیوع کرونا، این بیماری در استان سیر صعودی داشت ولی در حال حاضر این بیماری تحت کنترل است.

وی با بیان اینکه این بیماری در استان تحت کنترل است، افزود: با توجه به اینکه واکسن کرونا کشف نشده و دارویی در دست نیست، لازم است مردم بیش از پیش به رعایت بهداشت فردی توجه داشته باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا حمزه سیدالشهدا سپاه شهدای آذربایجان غربی خبرگزاری فارس آذربایجان غربی هزار بسته معیشتی بسته های معیشتی آذربایجان غربی دومین مرحله کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز مسابقات  تنیس روی میز گرند اسمش به میزبانی عربستان در حال برگزاری است و نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ 68 دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی مقدماتی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه بندی 88 جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در 3 گیم متوالی حریف خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

عالمیان برای راهیابی به جدول اصلی مسابقات باید با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ 62 دنیا از مصر و متئو موتی با رده بندی 147 جهان روبرو شود.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • برداشت گیاهان بهاری در اشنویه دومین قربانی خود را گرفت
  • آزمون ارزیابی تخصصی حافظان قرآن کریم آذربایجان غربی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان