Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت جایگاه مساجد در برپایی مراسم های شب قدر گفت: باز شدن مساجد با رعایت فاصله گذاری اجتماعی یک مطالبه عمومی مردمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست اداری که امروز شنبه ۲۰ اردیبهشت در ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار شد گفت: باز شدن مساجد با رعایت فاصله گذاری اجتماعی یک مطالبه عمومی مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: کارکرد مساجد در ایام مبارزه با شیوع بیماری کرونا بیش از همیشه شد و ما شاهد حضور پرشور نوجوانان و جوانان مسجدی در میدان جهاد و مبارزه علیه بیماری کرونا بودیم.

وی با اشاره به اهمیت رعایت فاصله گذاری اجتماعی توضیح داد: رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از تجمعات از جمله مواردی است که با الزام به آن می توانیم از آسیب های ناشی از این بیماری ویروسی در امان باشیم.

حجت الاسلام شکری خاطرنشان کرد: متناسب با فرارسیدن ایام شب های قدر به عنوان مهم ترین ساعات خاص الهی که تقدیرات یک سال انسان نوشته می شود، شایسته است که نسبت به مطالبه عمومی مردم به منظور بازگشایی دوباره مساجد اهتمام ویژه ای صورت گیرد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز توضیح داد: رعایت فاصله گذاری در مساجد در هنگام نماز جماعت، همچنین در لحظات دعا و نیایش می تواند به عنوان یک الزام فردی و تأکیدی تلقی شود که با رعایت و تعهد بر آن درهای مساجد بازگشایی شوند.

گفتمان برقراری نمازهای جمعه باید تحقق پیدا کند

حجت الاسلام کاظم شکری در محور دیگر سخنان خود از نماز جمعه کرج به عنوان یکی از تریبون های پرشور سیاسی، فرهنگی و مذهبی در سطح کشور نام برد و توضیح داد: طی این چندماهه اخیر که با عنوان بیماری کرونا، نمازهای جمعه تعطیل شدند، خطبه های نماز جمعه در شکل خطبه مکتوب ارائه شد که البته آن اثر گیرایی که در خطبه های زنده است ندارد.

مدیرستاد همانگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز تصریح کرد: ضروری است گفتمان برقراری نمازهای جمعه نیز به عنوان مطالبه عمومی و مردمی بار دیگر احیاء شود.

تداوم اجرای طرح ملی یاریگران زندگی که استان البرز متولی آن است

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز توضیح داد: طرح ملی یاریگران زندگی که استان البرز متولی اصلی آن است با جدیت در حال تداوم است و انتظار می رود شاهد دستاوردهای موثری در این حوزه باشیم.

حجت الاسلام شکری خاطرنشان کرد: همکاری صدا و سیما استانی همچنین ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در تحقق این طرح یکی از شاخص های اجرایی این طرح است.

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: باز شدن مساجد طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی فاصله گذاری اجتماعی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز رعایت فاصله گذاری اجتماعی مطالبه عمومی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حسین ردایی عصر چهارشنبه در بازدید از اداره کل استاندارد استان البرز، استاندارد را عامل بسیار مهمی در حفظ سلامت جامعه دانست و گفت: رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه در واقع امر به معروف بوده که موجب حفظ ایمنی و سلامت شهروندان می‌شود و اجتناب از فرآورده‌های غیر استاندارد، نهی از منکر است.

منتخب مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از اقدامات جهادی مدیرکل استاندارد البرز و همچنین تبریک موفقیت اخیر سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی هم ترازی، خواستار اهتمام جامعه و مسؤولان استان البرز به رعایت الزامات استاندارد و تهیه و خریداری محصولات ایرانی شد.

محمد آئینی، مدیرکل استاندارد استان البرز نیز در این دیدار ضمن تبیین شرح فعالیت‌های سازمان ملی استاندارد ایران عنوان کرد: استاندارد سازی، اندازه شناسی، تأیید صلاحیت و ارزیابی انطباق چهار محوری هستند که سازمان ملی استاندارد در زمینه آنها فعالیت می‌کند.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های بی دریغ دولت سیزدهم و رئیس سازمان گفت: به فضل الهی در این مدت کوتاه جایگاه استانداردی جمهوری اسلامی از رده بیست و ششم دنیا به رده بیستم صعود کرده و اکنون ایران ریاست کمیسیون کشاورزی اسمیک را بر عهده گرفته است.

مدیرکل استاندارد استان البرز ضمن تبریک ظفر غرورآفرین دفاع مسلم عملیات «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران، پیروزی مرکز ملی تأیید صلاحیت سازمان ملی استاندارد ایران را در این ارزیابی بین المللی نیز به ملت بزرگ ایران و همه ذی نفعان تبریک گفت.

آئینی با بیان اینکه به لطف الهی این موفقیت پس از گذشت سه دهه با تلاش همه همکاران خدوم در مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران به وقوع پیوسته است، اظهار کرد: این فجر فنی نه تنها زمینه ساز جهش تولید خواهد شد بلکه در تقویت اقتصاد نیز نقش تعیین کننده‌ای دارد.

مدیرکل استاندارد استان البرز در پایان گزارشی از عملکرد اداره متبوع خود ارائه و خاطرنشان کرد: به عنوان مدعی العموم کیفیت حافظ تولید باکیفیت هستیم و به تلاش‌های شبانه روزی خود در این راه ادامه خواهیم داد.

کد خبر 6094707

دیگر خبرها

  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است