Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اهم اخبار سیاسی امروز، شنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹به شرح زیر است: تعیین هیاتی ۱۰ نفره برای بررسی جان باختن مهاجران افغان در مرز ایران

رئیس‌جمهوری افغانستان شامگاه جمعه هیاتی را برای بررسی برخی گزارش‌ها مبنی بر جان باختن شماری از مهاجران افغان در مرز ایران تعیین کرد.

تلاش برای انزوای کشورها در زمان کرونا باید کنار گذاشته شود/ دشمنی آمریکا با ایران پایانی ندارد/ احتمال جنگ منتفی است

استاد علوم سیاسی دانشگاه آیووای آمریکا با انتقاد از سیاست تحریم‌ها تاکید کرد که دشمنی ترامپ با ایران تمامی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رایزنی با همه ۲۸۰ منتخب مجلس یازدهم برای انتخاب رئیس/ نمایندگان بدون نگاه سیاسی رئیس مجلس را انتخاب کنند

منتخب مردم قصر شیرین در مجلس یازدهم تاکید کرد: منتخبان بدون نگاه سیاسی افرادی را انتخاب کنند که امکان هدایت یک مجلس کارآمد و توانمند را داشته باشد.

مباحث نازل‌تری در مجلس یازدهم مورد بحث قرار می‌گیرد/ بین جریان پایداری و قالیباف جناح‌بندی ایجاد می‌شود/ مسیر اقتصاد درست از پاسخگو کردن قدرت می‌گذرد

یک کنشگر سیاسی اصلاح طلب با تحلیل مجلس یازدهم ضمن تابع‌تر خواندن این مجلس نسبت به قدرت، صف‌بندی بین جریان اصول‌گرا و ایجاد دوقطبی کاذب را از نتایج این مجلس دانست.

ظریف موارد نقض تعهدات آمریکا را به سازمان ملل گوشزد کرد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد، موارد نقض تعهدات بین‌المللی آمریکا و قطعنامه شورای امنیت با خروج واشنگتن از برجام را گوشزد کرد و خواستار حفظ اعتبار این نهاد بین‌المللی شد.

سه دستگاه گیت اسکن‌کننده بهداشتی به آستان قدس رضوی اهدا شد

وزارت خارجه اعلام کرد که سه دستگاه گیت اسکن‌کننده بهداشتی هدیه یک شرکت چینی به آستان قدس رضوی اهدا خواهد شد تا پس از بازگشایی حرم رضوی برای کنترل سلامت و بهداشت زائران مورد استفاده قرار گیرد.

خروج سامانه‌­های پاتریوت برای فشار بر عربستان نیست

وزیر خارجه آمریکا خواست که خروج سامانه‌­های دفاع هوایی پاتریوت از عربستان سعودی به عنوان راهی برای اعمال فشار بر ریاض در حوزه مسائل نفتی عنوان نشود.

ادعای فاکس‌نیوز علیه ایران درباره حمله سایبری به تأسیسات رژیم صهیونیستی

فاکس نیوز ایران را متهم به حملات سایبری کرد.

مرگ تعدادی از سربازان پاکستانی در نزدیکی مرز ایران

تعدادی از سربازان پاکستان در مرز با ایران کشته شدند.

ادعای بی‌اساس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا علیه هواپیمایی ماهان

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به بیان ادعاهای بی‌اساس علیه ماهان پرداخت

دادگاه شکایت الیاس قالیباف از نجفی فردا برگزار می‌شود/ موکلم وظیفه قانونی خود را انجام داده است

وکیل مدافع نجفی از برگزاری دادگاه نجفی در شعبه ۱۰۵۹ مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت خبر داد و گفت: گزارشی که نجفی به دادستانی تهران ارائه کرد، در شعبه ۱۵ بازرسی دادسرای کارکنان دولت در حال بررسی است و رسیدگی آن گزارش به پایان نرسیده است و تا زمانی که نتیجه آن مشخص نشود، بحث افترا مطرح نخواهد بود.

ترکیه هم چنان کانون شیوع کرونا در خاورمیانه

ترکیه کماکان کانون شیوع کرونا در خاورمیانه محسوب می‌شود.

نشست ماهانه بنیاد باران با سخنرانی سیدمحمدخاتمی به صورت مجازی برگزار می شود

اولین نشست ماهیانه بنیاد باران در سال جدید با سخنرانی رئیس دولت اصلاحات به صورت مجازی برگزار می‌شود.

ادعای بی‌اساس مقام صهیونیستی علیه برنامه ماهواره‌ای ایران

مقام صهیونیستی به بیان ادعاهای بی اساس علیه ایران پرداخت.

در جریان فعالیت زنجانی در شبکه‌های اجتماعی نیستم/ بعید می‌دانم صفحات توسط خود زنجانی اداره شود

وکیل بابک زنجانی با بیان اینکه در جریان فعالیت بابک زنجانی در شبکه‌های اجتماعی نیستم، گفت: بعید می‌دانم صفحات منتسب به زنجانی به صورت مستقیم توسط خودش اداره شود.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسته خبری مجلس یازدهم بی اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم

یک مقام آمریکایی اعلام کرد که کشورش با ایران در موضوع برجام هیچ مذاکره مستقیمی ندارد.   به گزارش ایسنا، «ودانت پاتل»، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به این که آیا ادعای روزنامه کویتی الجریده را تایید می‌کند که با نقل قول از یک منبع مطلع ایرانی مدعی شده بود، ایران نامه‌ای از آمریکا درباره ازسرگیری مذاکرات احیای توافق هسته‌ای پس از رسیدن به تفاهم‌های امنیتی دریافت کرده است، گفت: نظری درباره روش‌های ارتباط برقرار کردنمان با ایران نمی‌دهم، جز این که با ایران مذاکرات مستقیمی درباره برجام (توافق هسته‌ای) نداریم، نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر.   مذاکرات احیای توافق هسته‌ای در وین، در مارس ۲۰۲۱ با مشارکت اعضای اصلی توافق آغاز شد. اما چند ماه بعد، با وجود پیشرفت‌هایی که انجام شده بود، این مذاکرات به دلیل برخی مسائل فرابرجامی از سوی شرکای غربی توافق، از جمله ادعای حمایت نظامی ایران از مسکو در جنگ اوکراین، ادعایی که از سوی مسکو و تهران رد شده است، همچنین ادعای نقض حقوق بشر علیه ایران در زمینه امور داخلی آن، به بن‌بست رسید.   ایران ذیل این توافق متعهد شده بود که در ازای لغو کلیه تحریم‌های آن، برنامه هسته‌ای خود را محدود کند.   مقامات ایران تاکید کرده‌اند در صورتی که طرفین توافق اراده سیاسی لازم را نشان دهند، آماده نهایی کردن توافقی برای لغو کلیه تحریم‌ها در وین هستند.   در همین راستا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در نشست خبری دوشنبه گذشته خود گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از ظرفیت‌های دیپلماتیک برای بی‌اثر کردن و رفع تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان استفاده کرده و از چارچوب‌های دیپلماتیک که تامین کننده منافع ملی ایران است کناره‌گیری نکرده است.   کنعانی با بیان اینکه طرفی که زیر میز دیپلماسی زد آمریکا بود نه ایران، خاطرنشان کرد:  شرکای آمریکا در حوزه برجام نیز نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند.   وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در این مدت در مسیر بی‌اثرسازی تحریم‌ها حرکت کرده و در این زمینه نیز توفیق‌های زیادی داشته است، گفت: از طرف دیگر ما تلاش کرده‌ایم که از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک برای احقاق حقوق ملت ایران استفاده کنیم و طبیعتاً در نشست‌های بین‌المللی و دیدارها با  طرف‌هایی که در موضوع برجام می‌توانند ایفای نقش کنند یا اساساً نقش تعریف شده‌ای در این زمینه دارند این موضوع مطرح می‌شود.   کنعانی گفت: سازمان ملل و دیدارهایی که در جریان آن انجام می‌شود همواره فرصتی است که موضوع رفع تحریم‌ها نیز در آن مطرح شود.   پاتل در بخش دیگری از این نشست خبری، در پاسخ به سوالی درباره امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری میان ایران و پاکستان در حوزه‌های مختلف، گفت: به طور کلی، ما به هر کسی که توافق‌های کاری ایران را در نظر دارد، توصیه می‌کنیم که مراقب خطر بالقوه تحریم‌ها باشد. اما در نهایت، دولت پاکستان، خود، می‌تواند درباره مقاصد سیاست خارجی‌اش اظهار نظر کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم