Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان با آغاز طرح تشدید نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی و اماکن عمومی در ماه مبارک رمضان ۲۲۰ واحدی که مشکلات بهداشتی داشته اند، در شهرستان بندرعباس تعطیل شده اند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس با اعلام این خبر در گفت و گو با ایسنا، گفت: با حساسیت های ویژه در ارتباط با رعایت موارد بهداشتی مقابله با کووید ۱۹ طرح تشدید نظارت براماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر یحیی میرزاده با اشاره به عملکرد سلامت محیط شهرستان بندرعباس از اول ماه مبارک رمضان، افزود: با آغاز طرح تشدید نظارتی سلامت محیط در ماه مبارک رمضان ۶ هزار و ۵۴۶ مورد بازدید صورت گرفته است.
میرزاده با بیان اینکه برخی از مواد خوراکی ویژه ماه مبارک رمضان هستند و بیشترین مصرف رادارند، اضافه کرد: ۹۵ مورد بازدید از شیرینی فروشی ها، کارگاه های قنادی و ۶۵  مورد بازدید از کارگاه تولید و فروش اختصاصی زولبیا و بامیه و شیرینی های سنتی انجام شده است.
وی با بیان اینکه ۵هزار و ۵۰۰بازدید نیز از مراکز عرضه و فروش مواد خوراکی صورت گرفته است، اظهار کرد: همچنین ۸۵۰ بازدید مشترک نیز با سایر دستگاههای نظارتی بوده است.  
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد خوراکی یادآور شد: در این بازدیدها یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مواد خوراکی غیر قابل مصرف نیز از سطح اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی جمع آوری و معدوم شده است.
میرزاده اظهار کرد: رعایت نکات بهداشتی در اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی ضرورت دارد و سلامت محیط با جدیت با اماکنی که موارد بهداشتی را رعایت نکنند، برخورد قانونی می کند.
 وی خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل های بهداشتی و رعایت مقرارت بهداشتی استفاده از ماسک و دستکش وتوجه به ایجاد فاصله بین فروشنده و خریدار در اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی ضرورت دارد.
وی ادامه داد: همچنین با نظر کارشناسان سلامت محیط ۳۵ مورد نمونه برداری از مواد خوراکی صورت گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی شهرستان بندرعباس ماه مبارک رمضان سلامت محیط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، علی جم در همایش بزرگ ایمنی و در جمع مدیران، کارشناسان و تکنسین‌های حوزه بهره برداری با تاکید بر ضرورت رعایت ایمنی فردی و گروهی، افزود:بستن کمربند ایمنی در هنگام صعود از تیر برق، بررسی فرسودگی پایه‌ها پیش از صعود و به کارگیری لوازم ایمنی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌بایست موردتوجه قرار گیرد.


وی اضافه کرد: در سال گذشته ۴.۵ میلیارد تومان برای خرید لوازم فردی و گروهی هزینه شد و به تعداد هر برق کارشبکه چهار دست لباس کار توزیع شد.


این مسئول یادآور شد: محیط کارگاهی به محض خروج از خودرو ایجاد شده و مکلف هستید که کلاه و دستکش را به عنوان یک ابزار ایمنی فردی مورد استفاده قرار دهید.


وی خاطرنشان کرد: کارت ایمنی روی خودرو‌های عملیاتی نیز باید روزانه توسط گروه عملیاتی تکمیل و توسط مدیران مربوطه رویت و به امضا برسد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اظهار کرد: رعایت موارد ایمنی، صرفا برای حفاظت شما است و حفظ نیروی انسانی به عنوان یک ارزش سازمانی برای ما در صنعت برق دارای اهمیت بسزایی است.

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • غذا‌های ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ۶۰ درصد خوراکی‌ها بدون گوشت خواهد بود
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد