Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:27:34 GMT

۶ واکسیناتور غیرمجاز دامپزشکی در کرمانشاه شناسایی شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۴۴۸۱

۶ واکسیناتور غیرمجاز دامپزشکی در کرمانشاه شناسایی شدند

ایرج کاکایی روز یکشنبه به ایرنا افزود: روز گذشته در بازدید کارشناسان از یک مرغداری متوجه فعالیت غیرقانونی و غیرموجه ۶ واکسیناتور بدون گواهی اشتغال معتبر در این مرغداری شدند که خود را از طرف یک مرکز درمانی واقع در کرمانشاه معرفی کردند.

وی باتاکید بر اینکه بازرسان این اداره از شاغلین مراکز خصوصی شهرستان کرمانشاه آگاهی دارند و واکسیناتورها را می‌شناسند، گفت: برای اطمینان از مرکز ذکر شده استعلام به عمل آمد و در نهایت مشخص شد که این واکسیناتورها که از یکی از استان های همجوار هستند، اطلاعات غلطی را ارایه داده اند و دارای مجوز فعالیت حتی در استان کرمانشاه نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه تاکید کرد: طبق ضوابط دامپزشکی واکسیناتورهای هر شهر مجاز به فعالیت در همان شهر که مجوزش را دارند، هستند.

این مسؤول تاکید کرد: پرونده تخلفات واکسیناتورهای غیربومی در حال پیگیری و در دست مراجع قضایی است، تا با این فعالیت های غیرمجاز و غیرقانونی برخورد قاطع شود.

رییس دامپزشکی کرمانشاه به اجرای گشت های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها در این شهرستان اشاره و کرد و گفت: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس۱۵۱۲ و پل ارتباطی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

در استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه حدود ۱۲۵ هزار بهره بردار در بخش کشاورزی مشغول فعالیت هستند.
استان کرمانشاه با بیش از ۹۵۰ هزار هکتار زمین کشاورزی و تولید سالانه چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی، دامی و باغی یکی از قطب های کشاورزی کشور است.
در استان کرمانشاه چهار میلیون و ۶۵۰ واحد دامی و بیش از یک هزار و ۳۳۳ واحد دامپروری صنعتی شامل ۷۰۰ واحد مرغداری گوشتی صنعتی، ۱۷۶ واحد گاوداری شیری، ۱۸۱ واحد پرواربندی گوساله و ۲۱۹ واحد پرواربندی بره فعال است.
در این استان همچنین ۲۵ واحد مرغداری تخمگذار، ۱۳ واحد پرورش بوقلمون صنعتی، ۹ واحد مرغ مادر گوشتی، چهار واحد جوجه کشی، ۲ واحد مرکز پرندگان زینتی، پنج واحد پرورش شترمرغ و سایر واحدهای بخش روستایی و عشایری وجود دارد.

سالانه بیش از ۷۴هزار تن گوشت مرغ، ۴۰ هزار تن گوشت قرمز و ۳۵۰ هزار تن شیر تولید می‌شود.

برچسب‌ها سازمان دامپزشکی کشور مصرف غیر مجاز کرمانشاه مرغداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان دامپزشکی کشور مصرف غیر مجاز کرمانشاه مرغداری سازمان دامپزشکی کشور مصرف غیر مجاز کرمانشاه مرغداری استان کرمانشاه هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ زمان اله کریمی گفت: بر اساس خبرهای مردمی مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در یکی از روستا‌های این شهرستان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از گرفتن مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل یک دستگاه کمپرسور که در حال فعالیت حفاری بود را به همراه ۲ دستگاه خودرو توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان این که وسایط توقیفی به پارکینگ انتقال داده شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد