Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورعلی خزاعی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به فعالیت های صورت گرفته از سوی هیات های مذهبی استان کردستان، اظهار کرد: ۱۳ مراسم ویژه ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام در شهرستان‌های سنندج، کامیاران، قروه و بیجار برگزار شد.

وی افزود: از این تعداد مراسم یک مورد در سنندج، یک مورد در کامیاران، پنج مورد در قروه و ۶ مورد در بیجار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان کردستان و تعطیلی مساجد، تکایا، مهدیه و حسینیه‌ها مراسم‌های ملی و مذهبی به صورت غیرحضور و متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار شد، عنوان کرد: ویژه برنامه‌های میلاد امام حسن مجتبی (ع) با فضاسازی تبلیغی بدون حضور مخاطب و با سخنرانی روحانیون و مدیحه سرایی مداحان برگزار شد.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان یادآور شد: برنامه‌های اجرا شده ضبط و در فضای مجازی برای مخاطبان پخش خواهد شد.

خزاعی اضافه کرد: توزیع بسته‌های حمایتی و غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند با همکاری خیرین استان کردستان از برنامه‌هایی است که به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) انجام شد.

وی ضمن اشاره به فعالیت های دیگر هیات های مذهبی استان کردستان، افزود: هیات های مذهبی در کنار سایر اقشار جامعه در موضوع مقابله با کرونا اقدامات مختلفی را انجام داده و این روند همچنان هم ادامه دارد.

کد خبر 4921381

منبع: مهر

کلیدواژه: امام حسن مجتبی ع تبلیغات اسلامی کردستان هیات مذهبی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین ایلام شهرکرد گرگان ماه مبارك رمضان زلزله بیرجند مواسات کمک به نیازمندان زلزله تهران امام حسن مجتبی استان کردستان برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمد محمدی اظهار کرد: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول ۷ کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شد که طی چند روز آینده به پایان می‌رسد.
وی افزود: این عملیات از محل طرح‌های جهاد آب رسانی با همکاری آبفای استان و استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.
محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم، تشریح کرد: آبفای استان در صدد است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی، آب آشامیدنی سالم و پایدار برای روستا‌ها و شهر‌های دچار تنش آبی را تامین کند و در دسترس مردم قرار دهد.

دیگر خبرها

  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • فیلمی از اتفاق جالب حمله گاو به داخل مراسم هزار دف در روستای پالنگان
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها