Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلنگ ساختمان مرکز مدیریت حوزه علمیه هرمزگان در بندرعباس با حضور استاندار، نماینده ولی‌فقیه و عضو هیات رییسه مجلس به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،کلنگ ساختمان مرکز مدیریت حوزه علمیه هرمزگان با حضور استاندار، نماینده ولی‌فقیه و عضو هیات رییسه مجلس در منطقه الهیه شمالی بندرعباس به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در این مراسم با اشاره به ابعاد وجودی شخصیت امام حسن مجتبی (ع) و تبریک زادروز آن امام عزیز، اظهار کرد: ما هنوز جایگاه امام حسن (ع) را بدرستی درک نکرده‌ایم.

وی بیان کرد: امام حسن (ع) در مقطعی می‌زیست که هنوز ماهیت ننگین جریان حاکم بر مردم روشن نشده بود و آن امام عزیز در مظلومیت به تبیین و پیشبرد مسائل اهتمام داشتند.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تصریح بر این که حوزه‌های علمیه ما می‌بایست حوزه‌های علمیه اهل‌بیت و حوزه‌های علمیه آقا امام زمان (عج) باشند، گفت: ما اکنون در استان تا سطح دو حوزوی طلاب را رسانده‌ایم و برای ادامه راه با توجه به ویژگی‌های استان و ضرورت پرداختن هرچه بیشتر به برخی مسائل مهم در نگاهبانی و حراست از دین به ارتقای حوزه علمیه به سطح سه داریم.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده ادامه داد: مباحث مهمی نظیر برگزاری دوره‌های تخصصی برای فارغ‌التحصیلان سطح دو حوزه و ارتقای دانش آنان در حوزه‌های شیعه‌‌شناسی، تحقیق و پاسخگویی به شبهات عرفان‌های کاذب، جریان‌های وهابیت، تصوف‌های دروغین و ... می‌تواند کارویژه‌های حوزه علمیه در آینده نزدیک باشد.

 

به گفته وی، طلبه‌ها می‌بایست به دانش روز مسلح بشوند چرا که طلاب مرزبانان فکر و عقیده جامعه‌اند و نگهبانان دین بشمار می‌روند.

تقدیر از پیگیری‌های استاندار و حمایت‌های آشوری نماینده هرمزگان 

حجت‌الاسلام نادر حقیقی مدیریت حوزه علمیه هرمزگان نیز در این مراسم با تجلیل از پیگیری‌های استاندار هرمزگان و محمد آشوری عضو هیات رییسه مجلس و نماینده بندرعباس در اختصاص زمین و تامین اعتبار برای حل مشکلات حوزه علمیه، تصریح کرد: امیدواریم بتوان این ساختمان را ظرف یک سالی که امام جمعه بندرعباس تکلیف کردند، بسازیم.

انتهای پیام/۳۲۶۴

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کلنگ زنی حوزه علمیه هرمزگان نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس

 مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این مراسم گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه ساخته می‌شود.

 نوبانی افزود: کنترل ایستگاه‌های آتش نشانی در حوزه‌های مختلف شهری به ویژه در محدوده بولوار امام حسین (ع)، آزادگان و شهرک سجادیه از اهداف ساخت این ساختمان است.

محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس هم گفت: هزینه ساخت این ساختمان ۷ میلیارد تومان است و در مدت ۱۴ ماه ساخته می‌شود.

 لیاقت افزود: برای تجهیز ساختمان فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵، ده میلیارد تومان نیاز است

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود