Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@00:11:35 GMT

تداوم کمک‌های مؤمنانه در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۵۲۴۸

تداوم کمک‌های مؤمنانه در استان سمنان

ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از توزیع افزون بر ۶۰ هزار بسته غذایی تا پایان ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان استان سمنان و در قالب طرح مواسات و کمک‌های مومنانه خبر داد.

حبیب الله خجسته‌پور در حاشیه رزمایش استانی مواسات و کمک‌های مومنانه در حسینیه شهدای سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان اظهار کرد: در روزهای گذشته افزون بر ۳۰ هزار بسته غذایی در بین نیازمندان استان در قالب طرح مواسات توزیع شد که تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۰ هزار بسته دیگر هم در این استان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: بعد از فرمایشات رهبر معظم‌ انقلاب ، روند اجرایی رزمایش مواسات به ریاست آیت الله شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و جانشینی مهندس آشناگر، استاندار سمنان در استان شکل گرفت و با همکاری سپاه ، بسیج و دستگاه‌های اجرایی استان ، کمک های نقدی و غیرنقدی قابل توجهی در مقدمه فعالیت جمع آوری شد.

وی خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح تلاش می شود تا با شناسایی نیازمندان واقعی، این اقلام غذایی در تمامی مناطق شهری و روستایی استان توزیع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: ارزش ریالی هر بسته اقلام غذایی در قالب طرح مواسات به گفته مدیرکل کمیته امداد استان ، افزون بر سه میلیون ریال است.

همچنین مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: در طرح توزیع اقلام غذایی در بین نیازمندان این استان، خرید ۱۶ قلم کالا و از جمله روغن، گوشت مرغ، برنج، رب و دیگر مایحتاج ضروری برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه  طرح مواسات و کمک‌های مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان در استان سمنان ادامه می‌یابد افزود: اجرای این طرح تجربه بسیار مثبت برای شناسایی افراد نیازمند بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان از جمع‌آوری بانک اطلاعاتی از نیازمندان واقعی با اجرای طرح مواسات خبر داد و اضافه کرد: در اجرای طرح مواسات، تمامی دستگاه‌های اجرایی استان و از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج به صورت مستقیم و هماهنگ کننده پای کار آمدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی معاون سیاسی استاندار سمنان کمیته امداد سمنان رزمایش کمک به نیازمندان سمنان استان سمنان طرح مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ سیدرضا یحیوی گفت: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید؛ مرتضوی: ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است

وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229399 برچسب‌ها یارانه­

دیگر خبرها

  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  •  بارش باران در استان سمنان تداوم خواهد داشت