Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@10:03:24 GMT

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان پردیس

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۵۶۵۲

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان پردیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی افزود: با لبیک به ندای مقام معظم رهبری هر روز شاهد جلوه‌ای از رزمایش مواسات مؤمنانه در سطح شهرستان پردیس در استان تهران هستیم و امروز۲۱ اردیبهشت به‌مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) دومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی را در شهرهای پردیس، بومهن و جاجرود برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، خرما و دیگر مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان است که با ارزش ریالی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان میان افراد کم برخوردار و آسیب‌دیده توزیع می‌شود.

امام جمعه شهرستان پردیس سپس تصریح کرد: با تعامل و هماهنگی سپاه شهرستان، ائمه جماعات، مساجد و فرمانده پایگاه‌های بسیج، افراد کم برخوردار و آسیب‌پذیر شناسایی و بسته‌های معیشتی بین آن‌ها توزیع می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: بسته‌های بهداشتی و معیشتی دیگری نیز با کمک خیران، روحانیون، ائمه جماعات، کارخانه‌داران، شرکت‌ها و هیات‌های  امنا به‌صورت جهادی در حال جمع‌آوری است تا در شب شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) بین مردم آسیب‌دیده و کم برخوردار توزیع شود.

کد خبر 509932 برچسب‌ها كرونا در ايران تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان كرونا در ايران تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ جمعی از باستانی کاران نوجوان،در پردیس به مناسبتِ روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای،در محوطه مصلای نماز جمعه این شهرستان،توان و هنر خود را به نمایش گذاشتند. در پایان این مراسم، هدایایی هم به این نوجوانان و تعدادی از پیشکسوتان باستانی کار اهدا شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد