Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای رونق صنعت گردشگری در کشور، تشکیل فراکسیون قوی گردشگری در مجلس شورای اسلامی با جدیت پیگیری می‌شود. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

میرغنی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: در راستای رونق صنعت گردشگری در کشور با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که در این حوزه وجود دارد، تشکیل فراکسیون قوی گردشگری در مجلس دوازدهم شورای اسلامی با جدیت پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تهیه پیش‌نویس تشکیل این فراکسیون خبر داد و افزود:‌ در جلسه با مجمع نمایندگان شمالغرب کشور این مهم مطرح و با اخذ موافقت در راستای تشکیل این فراکسیون برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های گردشگری موجود اقدام می‌شود.

منتخب مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:‌ تشکیل این فراکسیون می‌تواند در راستای رونق گردشگری در شهرستان خلخال نیز نقش به سزایی ایفا کند چرا که این مهم قدرت چانه‌زنی با مسپولان را افزایش داده و سبب رونق صنعت گردشگری در منطقه خواهد شد.

نظری با اشاره به تدوین طرح جامع گردشگری ازناو خلخال گفت:‌ این منطقه نقش مهمی در رونق گردشگری شهرستان دارد و می‌تواند زمینه‌ساز جذب و جلب هر چه بیشتر گردشگران به شهرستان شود و در کنار آن راه‌اندازی پیست اسکی اندبیل نیز سبب رونق گردشگری در شهرستان به ویژه گردشگری زمستانی خواهد شد.

وی با اعلام حمایت از فعالیت سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری خلخال تصریح کرد:‌ تمامی سرمایه‌گذاران واقعی که در راستای توسعه گردشگری در این شهرستان که منجر به جهش تولید در منطقه خواهد شد مورد حمایت قرار می‌گیرند.

منتخب مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تلاش برای جذب اعتبارات ملی برای اجرای پروژه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را از برنامه‌های مورد پیگیری در مجلس برشمرد و اظهار کرد:‌ رونق این حوزه تاثیر مستقیمی بر رونق تولید و افزایش اشتغال دارد و باید مورد حمایت قرار گیرد.

نظری با اشاره به شعار سال تعیین‌شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید گفت:‌ صنعت گردشگری و رونق این بخش در افزایش تولید ناخالص ملی نقش اساسی دارد و با بهره‌برداری از ظرفیت‌های این حوزه در شهرستان خلخال می‌توان این شهرستان را به یکی از قطب‌های مهم گردشگری در کشور تبدیل کرد.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT15

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی خلخال و کوثر در مجلس صنعت گردشگری منتخب مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها

حبیب‌زاده، منتخب مردم مرند در مجلس شورای اسلامی روایت کامران غضنفری از دیدار با یکی از مدیران مجلس را ناصحیح دانست و گفت: به هیچ وجه بحثی درباره قول و وعده برای رأی دادن به ریاست مجلس نبوده و خلاف‌گویی است». - اخبار سیاسی -

حبیب‌زاده منتخب مردم مرند در مجلس شورای اسلامی ضمن نادرست دانستن روایت کامران غضنفری از دیدار با یکی از مدیران مجلس به خبرنگار تسنیم گفت: «من در آن جلسه مورد اشاره دکتر غضنفری بوده‌ام، به هیچ وجه بحثی درباره قول و وعده برای رأی دادن به ریاست مجلس نبوده و خلاف‌گویی است».

حبیب‌زاده که در این جلسه حاضر بوده، در ادامه به آنچه در این جلسه اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: « آنچه بوده توضیحات اینجانب درباره اعتقادم به مدیریت آقای قالیباف بوده که آقای غضنفری در این میان از آن مقام محترم اجرایی درخواست کرد که درباره عدم تصویب طرح صیانت و فضای مجازی از رئیس محترم مجلس سوال کند، من یک سرباز حضرت آقا و فردی بدون وابستگی به هیچ جریانی هستم و آقای غضنفری را هم فردی دلسوز دیدم اما روایت ایشان صحیح نیست».

این نماینده منتخب مجلس دوازدهم در پایان تصریح کرد: «در آن جلسه آن مسئول مربوطه از آقای غضنفری مدارکش را گرفت و کارهای کارت تردد ایشان به مجلس را برایش انجام داد و خیلی هم احترامش کرد و حرفهای وعده مالی و کمیسیون غیرواقعی هست، در آستانه آغاز کار مجلس دوازدهم بدون حاشیه ها باید دنبال خدمت بی منت به مردم و فداکاری برای انقلاب و مردم باشیم».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند