Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، دبیرخانه بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران فراخوان حضور دانشجویان و استادان متقاضی شرکت در این دوره از جشنواره را منتشر کرد.

فراخوان حضور دانشجویان فعال تئاتر دانشگاهی برای حضور در این دوره از جشنواره در قالب یک مقدمه کوتاه توسط دبیر این دوره و توضیح مشروح پیرامون بخش های مختلف در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه در سایت اختصاصی جشنواره تئاتر دانشگاهی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرخانه بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با مرور روند برگزاری و ماهیت ادوار مختلف این جشنواره تلاش کرده تا نکات مثبت آن ها را تجمیع کند. پیگیری مطالبات دانشجویان در احیای مجمع کانون های تئاتر دانشگاهی و اجرای عموم آثار برگزیده از اهداف اصلی جشنواره است.

همچنین امر آموزش و پژوهش با محوریت «مسئولیت اجتماعی» و همکاری و تعامل دوچندان با انجمن های علمی نمایش، کانون های تئاتر دانشگاهی و همه دانشجویان و اساتید عرصه تئاتر دانشگاهی از اولویت های اصلی دوره بیست و سوم به شمار می آید.

در فراخوان منتشر شده، ضمن ارائه توضیحاتی توسط مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی، شرایط شرکت کنندگان در بخش های مختلف جشنواره نیز اعلام شده است.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران در آبان ماه سال ۱۳۹۹، به همت اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری در بخش های مختلف الف: مناطق «تئاتر صحنه» و ب: سراسری و بین‌المللی «تئاتر صحنه»، «تجربه های اجرا»، «نمایشنامه نویسی (جایزه استاد اکبررادی)، «پژوهش (جایزه فرهاد ناظر زاده کرمانی)»، «ترجمه»، «رادیو تئاتر»، «ماکت صحنه، عکس، پوستر»، و در بخش غیر رقابتی «کارگاه ها و درس گفتارها»، «اساتید»، «بین الملل»، «جشنواره جشنواره ها» و «پایان نامه های برگزیده» ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای اطلاع از شرایط و دریافت فرم شرکت در جشنواره می توانند به سایت اختصاصی جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی به آدرس اینترنتی www.iiutf.ir مراجعه کنند.

کد خبر 4921527 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران فراخوان مجتبی جدی تئاتر ایران ویروس کرونا برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی تئاتر ایران شبکه دو سیما شیوع کرونا رادیو نمایش فیلم سینمایی شبکه پنج سیما تک آهنگ شبکه سه سیما فیلم کوتاه ماه مبارك رمضان بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه

تیم فوتبال چلسی در دیدار معوقه هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تاتنهام پیروز شد.

به گزارش ایسنا، چلسی در دیداری عقب افتاده از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تاتنهام پیروز شد و ۳ امتیاز این دیدار را به دست آورد.

تروو چالوبا (دقیقه ۲۴) و نیکلاس جکسون (دقیقه ۷۲) در این دیدار برای آبی های لندن گلزنی کردند.

چلسی اکنون با ۵۱ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. تاتنهام نیز سومین شکست متوالی خود را متحمل شد و با ۶۰ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

در دیدارهای آتی چلسی در خانه به مصاف وستهم و تاتنهام به دیدار لیورپول خواهد رفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد