Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: رعایت پیش نگری و بازنگری در فرآیند اجرای طرح های مختلف انتظامی، اساس ارتقاء کارآیی و کارآمدی مأموریت های مختلف پلیسی است.

 
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک  یوسف سپهوند صبح امروز در کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی استان با تبیین برنامه ریزی های انجام شده برای اجرای هر چه کیفی تر مأموریت های مختلف پلیسی با نهادینه سازی مشارکت های مردمی در امنیت بخشی جامعه اظهار داشت: همراهی و اعتماد مردم به نیروی انتظامی، همواره از مهمترین مولفه ها در حفظ نظم عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مقام انتظامی ادامه داد: برای تحقق وحدت نظر در تحلیل اهداف،‌ اولویت ها، اصول و راهبردها به منظور دستیابی به یک هم افزایی منسجم در ایجاد امنیت اجتماعی لازم است تا تمامی دستگاه های متولی نظم و امنیت به ویژه پلیس بتواند مشارکت های مردمی را در امنیت بخشی محیطی، به گونه ای کاربردی نهادینه و اجرایی سازد.

 وی ادامه داد: ناجا نیروی عملی و اجرایی با توان عملیاتی بالا و با اقتداری می باشد که با ایفای رسالت خود، مانند دژی محکم در مقابل هجوم دشمنان ایستاده و همواره در میدان عمل نشان داده است که تا آخرین نفس، برای فراهم کردن امنیت، آسایش و رفاه عمومی مردم سلحشور ایران اسلامی و خدمت روز افزون به آنها آماده است.

 این مقام مسئول رعایت پیش نگری و بازنگری در فرآیند اجرای طرح های مختلف انتظامی، اساس ارتقاء کارآیی و کارآمدی مأموریت های مختلف پلیسی دانست و خاطر نشان کرد: پلیس همواره تلاش دارد تا با آینده نگری، فرآیند اجرای طرح های انتظامی را با دیدگاه های کارشناسی و علمی، مبتنی ساخته و کارآیی و کارآمدی مأموریت های میدانی خود را افزایش دهد.

  سپهوند با اشاره به نقش برنامه ریزی های مختلف آموزشی و  فرهنگی در کاهش ناهنجاری های اجتماعی و ارتقاء امنیت اخلاقی جامعه اسلامی اظهار داشت: ‌ در برنامه ریزی های اجتماعی توجه به فرهنگ سازی از ضروریاتی است که باید در تصمیم سازی ها بدان توجه داشت تا به تدریج نمود عینی آن در ایجاد امنیت پایدار جامعه مشاهده شود..

 جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی امنیت را زمینه ساز برپایی قانون و تأمین عدالت اجتماعی خواند و بیان کرد: امنیت در سایه اقتدار پلیس در جامعه به وجود می آید و این اقتدار زمانی محقق می شود که پلیس در مسیر اخلاص،بصیرت افزایی، انسجام وی و آموزش مستمر حرکت کند.

 وی با اشاره به این که پلیس در جامعه اسلامی برای مردم و در خدمت آنها است، گفت: باید از مسیر رویکرد جامعه محوری، همکاری های آگاهانه شهروندان برای توسعه نظم و انضباط اجتماعی را در جامعه تداوم بخشیده و بتوانیم با اعتماد سازی هدفمند، گام های موثر و ماندگاری در توسعه سلامت اجتماعی و امنیت عمومی آنان برداریم.

  سپهوند در پایان با تأکید بر اهمیت بیش از حد نهادینه شدن زیر ساخت های امنیت نرم در فرهنگ اقشار مختلف جامعه، به منظور دفاع از باورها، اعتقادات و بنیان های فکری و تاریخی ایران اسلامی افزود:‌ اتکاء به بصیرت، ایمان و تقوای دینی و صیانت از جوهره ایمانی و بنیان‌های فکری و روحی، از الزامات مقابله با دشمن است و کارکنان انتظامی در تمامی سطوح و رده‌ها باید با درک عمیق از این تهدیدات، به آمادگی لازم برای پیشگیری و مقابله با تهیدات نوین دشمن دست یابند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی امنیت اجتماعی امنیت فرآیند اجرای طرح کارآمدی مأموریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: اجرای طرح نور، در حقیقت مبارزه با بی‌عفتی و اباحه‌گری در سطح جامعه است.
سرهنگ جمالی افزود: ما همچون فرمانده انتظامی کشور، تا پای جان و برای دفاع از ناموس این آب و خاک ایستاده‌ایم تا مشت محکمی بر دهان بدخواهان این مملکت زده باشیم.
او اضافه کرد: از همۀ مردمی که در اجتماع مردمی شرکت کرده‌اند، قدردانی می‌کنیم.
در این اجتماع، مردم با اهدا گل به عوامل انتظامی، بر استمرار این طرح تأکید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای «طرح نور» فراجا
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای طرح نور فراجا
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان