Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرک صنعتی غیردولتی شنزار، باهدف رشد و توسعه تولید مجموعه‌ای کامل با مساحتی بالغ‌بر ۴۵۰ هکتار در ۳۵ کیلومتری شهر تهران و در مجاورت بزرگراه تهران - مشهد، انتخابی ایده آل برای استقرار واحدهای صنعتی - کارگاهی، خدماتی - تجاری - مسکونی در منطقه است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام  املاک صنعتی سوله، این شهرک صنعتی، باهدف تأمین فضای مناسب در سطح استانداردهای جهانی بنا شد، که از امکانات گسترده و کافی به همراه مزایای جذاب در محیطی انعطاف‌پذیر آماده ایجاد فضای کسب‌وکاری ایمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحدهای فعال در شهرک صنعتی شنزار

 به دلیل طراحی منحصربه‌فرد این شهرک، فضایی مناسب برای رشد کسب‌وکارها فراهم نموده است.
طراحی جهت استقرار واحدهای صنعتی در قطعه‌بندی‌هایی با متراژ ۱۷۰۰ مترمربع به بالا، به نحوی صورت گرفته که بیشترین امکان برای بهره‌برداری هرچه بیشتر از فضاها را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهد.
برای برآورده کردن نیاز همه مشاغل و کسب‌وکارها دسته‌بندی‌هایی متناسب با مشاغل ایجادشده است که می‌توان موارد زیر را نام برد:
۱- صنایع غیرفلزی  
۲- صنایع نساجی
۳- صنایع فلزی
۴- صنایع سلولزی
۵- صنایع برق و الکترونیک
۷- صنایع فن‌آوری اطلاعات و پژوهشی - بازرگانی
در کنار این صنایع کوچک کارگاهی، مشاغل خدماتی و رفاهی را نیز در برمی‌گیرد تا به‌نظام یافتگی سازوکار تولید و بازار سازی هرچه بیشتر در این شهرک منجر گردد.

پیشینه قابل‌اتکای شرکت‌هایی که در ایجاد زیرساخت‌های صنعت نقش‌آفرین بوده‌اند، آن‌ها را به تکیه‌گاهی مستحکم برای این حوزه بدل ساخته است .

اجاره سوله در شهرک صنعتی شنزار

اگربه فضایی مناسب برای اجاره، به‌منظور راه‌اندازی کسب‌وکار خود دارید، شهرک صنعتی شنزار قطعاً می‌تواند گزینه مناسبی برای این کار باشد. تجربه لذت‌بخش از فعالیت در محیطی امن و بی‌دردسر را می‌توان در شهرک صنعتی شنزار تجربه کرد. سوله‌هایی بزرگ و کوچک با متراژهای مختلف، فضایی مناسب برای اجاره در این شهرک را فراهم نموده است.

سرمایه‌گذاری در تولید، در شهرک صنعتی شنزار:

شهرک صنعتی شنزار فضایی مناسب برای سرمایه‌گذاری فراهم نموده است. اگر قصد سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی را دارید و به دنبال یک سرمایه‌گذاری امن در شهرک صنعتی هستید می‌توانید، شنزار را به‌عنوان سرمایه‌گذاری انتخاب کنید.

چرا شنزار برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

"شرکت شنزار" با قریب به پنجاه  سال سابقه تلاش صنعتی در عرصه تولید قطعات بتنی، در سال ۱۳۳۸ تجهیزات خود را از شرکت سوئدی SevdaArbra وارد نموده و در سال ۱۳۵۴ فعالیت‌های خود را با خرید دستگاه بلوک‌زنی از آمریکا توسعه داد. درسال ۱۳۸۶ نیز با خریداری دو دستگاه پرس هیدرولیکی ۴۰۰ تنی از شرکت انگلیسی Forest Press Hydraulic و افزودن شش دستگاه دیگر به چرخه تولید و راه‌اندازی خط تولید "دبلT  سقفی  پیش تنیده" در همان سال، از پی مشاوره و رایزنی با مهندسان انگلیسی و نیز در سال ۱۳۸۹ تولید نیوجرسی بتنی را بر اساس استانداردهای اروپایی در کمتر از سه سال، دستاوردهای دیگر "شرکت شنزار" می‌باشند.

"شرکت شنزار" بر اساس مطالعات زیست‌محیطی و اقلیمی، پس از طی کلیه مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم در سال ۱۳۸۳ نسبت به تأسیس این شهرک صنعتی باهدف تأمین فضای مناسب تولید و کسب‌وکار بر اساس بالاترین استانداردهای جهانی اقدام نمود که از امکاناتی گسترده برخوردارمی باشد و مزیت‌های بی جایگزینی را در اختیار بهره‌بردارانش قرار می‌دهد. پس از یک دهه تلاش مستمر، "شرکت شنزار" در آذرماه سال ۱۳۹۴ آمادگی خود را جهت فروش بخش‌های مختلف این شهرک اعلام نمود.

فروش سوله در شهرک صنعتی شنزار، با گروه املاک صنعتی سوله

برای بهره‌گیری از موارد جدید فروش می‌توانید با مراجعه به سایت سوله متناسب با بودجه خود، از آگهی‌های جدید فروش مطلع شوید. گروه املاک صنعتی سوله بزرگ‌ترین مرجع املاک صنعتی کشور با ۶ شعبه فعال در شهرک‌های صنعتی تهران، آماده ارائه خدمات ملکی به صنعتگران و بازرگانان است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرمايه گذاري فضایی مناسب املاک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران

آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۵۷ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد در اتوبان قم به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که با توجه به اینکه این محدوده در خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران قرار داشت، همکاران از وقوع این آتش‌سوزی اطمینان حاصل کردند و یک ایستگاه کمکی به همراه خودرو‌های پشتیبانی از جمله تانکر آب به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی شهرک صنعتی شمس‌آباد، شهرک‌های صنعتی مجاور و آتش‌نشانی باقرشهر محل حضور داشتند، گفت: آتش‌نشانان تهرانی نیز در محل حاضرشده و مشاهده کردند که حریق در یک کارخانه بزرگ ۲۰۰۰ متری مسقف تولید مبلمان پلیمری بسیار قابل اشتعال رخ داده و شعله‌های آتش حدود ۷۰ درصد این فضا را دربرگرفته است و همین اندازه سقف‌ها تخریب و روی اجناس شعله‌ور ریخته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بیان کرد: همچنین به گفته افراد حاضر در محل داخل این کارگاه مملو از ظروف رنگ و پارچه و تینر، مواد نفتی و ... مورد استفاده در تولید مبل در حجم زیاد وجود داشت که همین موضوع نیز سبب گسترش سریع آتش و دود غلیط برخاسته از آن شده بود.

ملکی گفت: در مجاورت این محل یک کارگاه تولید مواد پتروشیمی قرار داشت که احتمال سرایت شعله‌های آتش به آن وجود داشت؛ در همین راستا نیز آتش‌نشانان از چند جهت وارد عمل شدند تا هم شعله‌های آتش را مهار کنند و هم از سرایت آن به اماکن دیگر جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده در حال حاضر از گسترش آتش جلوگیری شده است، گفت: هم‌اکنون آتش تا حد زیادی تحت کنترل است، اما آتش‌نشانان همچنان در حال اطفاء آن هستند و تا این مورد مورد مصدوم و تلافات جانی نداشته‌ایم، اما چون سقف‌ها تخریب شده ورود به مرحله لکه‌گیری قدری زمان‌بر است و با احتیاط کامل این کار را آتش‌نشانان انجام می‌دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد