Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بحران سیاسی در رژیم صهیونیستی در پی شیوع اپیدمی کرونا مضاعف شده و در اشکال مختلف اجتماعی، اقتصادی و امنیتی خود را نمایان می‌کند. تاریخ انتشار: 12:01 - 21 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۹۴۹۲ خبرگزاری میزان – شهر‌ها و مناطق مختلف اراضی اشغالی در هفته‌های اخیر شاهد برگزاری اعتراض‌های گسترده به نحوه مقابله کابینه رژیم صهیونیستی با شیوع بیماری کرونا و تشکیل کابینه توسط «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر این رژیم به رغم اتهام فساد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش «جروزالم پست و تایمز آو اسراییل»، مهم‌ترین خبرهای اراضی اشغالی در ساعات گذشته عبارتند از:
- ادعا‌ی عملیات سایبری علیه شبکه آب و فاضلاب رژیم صهیونیستی: کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی، مدعی شده «عملیات سایبری دو هفته پیش علیه شبکه آب و فاضلاب رژیم صهیونیستی غیر منتظره و بی سابقه بود.»
- ادامه اعتراض‌ها به تشکیل کابینه جدید در اراضی اشغالی: هزاران نفر از ساکنان اراضی اشغالی شنبه شب در «تل آویو»، قدس اشغالی و دیگر شهرها، با حضور در خیابان‌ها به تشکیل کابینه جدید توسط بنیامین نتانیاهو و نیز سیاست کابینه او در مقابله با شیوع کرونا اعتراض کردند. بیشتر بخوانید:  نگرانی رژیم صهیونیستی از موج دوم شیوع کرونا در همین حال صد‌ها پزشک نیز با تجمع در مقابل «تئاتر حبیما» به ساعات کار خود در میانه شیوع اپیدمی اعتراض کردند.
- کرونا در اراضی اشغالی: براساس جدیدترین آمار‌های ادعایی مقام‎های رژیم صهیونیستی، تاکنون ۱۶ هزار و ۴۵۴ نفر از ساکنان اراضی اشغالی به کرونا مبتلا شده و ۲۴۷ نفر نیز جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده‎اند.   نگرانی‌ها در اراضی اشغالی در مورد موج دوم شیوع کرونا در زمستان به دلیل ناتوانی این رژیم در مقابله با آن و کمبود امکانات و پرسنل افزایش یافته است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی اراضی اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ اسرائیل منتظر تحولات در جبهه‌های همزمان است

 رای الیوم گزارش داد، بن کاسبیت تحلیلگر کهنه کار صهیونیست با اشاره به تداوم جنگ افروزی نتانیاهو و اصرار بر حمله به رفح در مقاله‌ای در رسانه صهیونیستی معاریو نوشت: «هیچ تصویری از پیروزی در شهر رفح نیست و نتانیاهو از شدت وحشت فلج شده و قادر به اتخاذ یک تصمیم مهم نیست. علت هراس و وحشت او نیز نگرانی شدید از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین المللی کیفری است.»

این تحلیلگر صهیونیست افزود: نتانیاهو مدتی است که باری بر روی دوش اسرائیل است و باید کنار رود. تنها موضوعی که نتانیاهو را به سمت دیوانگی و حمله به رفح سوق می‌دهد، حکم بازداشتی است که دادگاه بین المللی لاهه تهدید به صدور آن علیه او می‌کند.

وی به نقل از دو منبع عالی رتبه که یکی از آنها صهیونیست نیست، ادامه داد: نتانیاهو در جریان گفت وگوی تلفنی اخیر خود با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، او را تهدید کرده که اگر مانع از صدور حکم بازداشت بین المللی علیه او نشود، از مذاکرات مربوط به آتش بس دست خواهد کشید و به رفح؛ با یک میلیون آواره یا بدون آن، حمله خواهد کرد.

کاسبیت افزود: نتانیاهو طبق گفته افراد نزدیک به او هفتاد تا هشتاد درصد از وقت و انرژی خود را بر صدور حکم بازداشت بین المللی خود و مقامات صهیونیست متمرکز کرده است.

وی تاکید کرد: حکم بازداشت سرنوشت شخصی نتانیاهو است. وی نمی‌تواند زندگی بدون سفر‌های لذت بخش به خارج را تصور کند.

شایهار تزوی دیگر تحلیلگر صهیونیست نیز در معاریو نوشت: اسرائیل انتظار تحولاتی را در جبهه‌های همزمان می‌کشد و طی روز‌ها یا هفته‌های آتی ممکن است که به مرحله حساسی برسد که در جایگاه آن در سال‌های آتی تاثیرگذار است.

وی افزود: بحث درباره بازگردانیدن اسرا، تشدید جنگ با حزب الله در شمال و نیز عادی سازی روابط با عربستان مطرح است. همه اینها در حالی است که خطر صدور حکم بازداشت از سوی دادگاه لاهه علیه مسئولان بارز اسرائیل وجود دارد. در وهله نخست به نظر می‌رسد که این تحولات از هم جدا هستند، اما همه به یکدیگر مربوط هستند و هر تحولی بر دیگری به شکل مستقیم و دراماتیک تاثیر می‌گذارد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • هراس نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ اسرائیل منتظر تحولات در جبهه‌های همزمان است
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • بیانیه الجزیره پس از بستن دفاتر این شبکه در اراضی اشغالی
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • حماس: تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • وزیران تندرو کابینه اشغالگر حمله فوری به رفح را از نتانیاهو درخواست کردند