Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس بخش اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: اگر ستاد کرونا تشخیص بدهد که ادامه دادن مسابقات برای سلامت جامعه خطرناک است، ما هم باید فکری کنیم. تاریخ انتشار: 12:16 - 21 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۹۵۴۴

خبرگزاری میزان - صادق درودگر، عضو هیئت رییسه سازمان لیگ در خصوص وضعیت برگزاری مسابقات لیگ اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*در حال حاضر ستاد کرونا مرحله به مرحله در خصوص صنوف و مشاغل مختلف اظهار نظر می‌کند تا تعیین تکلیف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره ورزش هنوز این اتفاق رخ نداده است و اگر آنها تشخیص بدهند ادامه دادن مسابقات برای سلامت جامعه خطرناک است که ما هم باید فکری کنیم، اما اگر تشخیص داده شود که ورزشگاه‌ها را می‌توان باز کرد و تمرینات تیم‌ها برگزار شود، آن موقع ما می‌توانیم برنامه مسابقات را پیش‌بینی کنیم.

*بیشتر روی نحوه برگزاری و پروتکل‌های آلمان کار می‌کنیم.

*لیگ برگزار نشود، زیان خواهیم داد. لیگ به هر شکلی تعطیل شود، ما زیان خواهیم دید.

*با اعلام ستاد مبارزه با کرونا ورزشگاه‌های رو باز، فعال شده است و مشکلی از این جهت ندارد.

*باز شدن ورزشگاه‌ها امکان برگزاری بازی‌ها را می‌دهد، اما همه اینها از جمله فدراسیون پزشکی ورزشی، بخش پزشکی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید مطالعه کنند و حتی در صورت باز شدن ورزشگاه‌ها، گفته شود که بازی‌ها برگزار نشود.

*از ابتدا مشخص بود قرارداد اسکوچیچ ریالی است. هیچ الحاقیه یا متممی یا تبصره‌ای هم ندارد. مبلغ ۲۰۰ هزار یورو به روز و با اعلام قیمت ارز از سوی بانک مرکزی تبدیل به ریال می‌شود، اما ما دیگر به او ارز نمی‌دهیم و ریالی پرداخت می‌کنیم.

*اکنون بحث این نیست که کسی بیاید و این دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را خصوصی کند و بحث فروش نیست، بلکه بحث عرضه سهام است. این مدل با مدل قبلی تفاوت دارد و سهام قرار است با ۴۵ رتبه در بورس واگذار شود و به شخص واگذار نمی‌شود. اگر در آینده میزان سهام این دو باشگاه افزایش پیدا کند، آن زمان سهامداران هستند که برای این باشگاه تعیین تکلیف می‌کنند.

*حق پخش تلویزیونی در مجلس شورای اسلامی تعیین تکلیف شده است. وزارت ورزش و صدا و سیما با هم مذاکراتی داشته‌اند که غیرمعقولانه بوده و بعید می‌دانم وزارت ورزش هم قبول کند. چون ۳۰ درصد سهم فوتبال و ۷۰ درصد سهم صداوسیما در نظر گرفته شده که بسیار غیرمعقول و غیرمنصفانه است و فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ بدهد.

*زمانی ایران برای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۱۱ تقاضا داده بود. اینکه ما تقاضای میزبانی کنیم، این نیست که حتماً میزبانی بگیریم. در فوتسال هم چندین بار برای میزبانی جام جهانی هم کرده‌ایم. ما پیش از این میزبانی فوتسال را گرفتیم که قبل و بعد از من کسی نتوانست میزبانی بگیرد.

*علی کفاشیان، مهدی تاج، مهدی محمدنبی، علی کاظمی و عزیزاله محمدی آمده‌اند به دبیرخانه فدراسیون و نامه داده‌اند که ادعایی در این خصوص ندارند و این در دفترخانه هم ثبت شده است. این نامه هم گم نشده است و ما دوستی داریم که تمام این سندها را دارد.

بیشتر بخوانید فدراسیون فوتبال برای قهرمانی پرسپولیس به قطعیت می‌رسد؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان لیگ صادق درودگر فدراسیون فوتبال ورزشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در متن اطلاعیه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آمده است:   فدراسیون بدنسازی ایران بر اساس تصمیم مجمع کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در سال 2023، می بایست از تاریخ 31 فروردین تا 8 اردیبهشت در جزیره کیش از بیست و دومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در تمامی رده های سنی میزبانی می کرد. با اینکه تمامی امکانات برای برگزاری این رویداد فراهم شده بود و حتی فدراسیون ایران برای سهولت رفت و آمد تیم های خارجی از دوبی به کیش و از کیش به دوبی پروازی را به صورت چارتر اختصاص داده بود، اما در تاریخ 30 فروردین ماه کنفدراسیون آسیا در نامه ای به فدراسیون ایران از تعویق این میزبانی به دلیل سیل بی سابقه در امارات و لغو شدن پروازهای کشورهای مختلف از جمله قزاقستان به دوبی خبر داد.   در این نامه صراحتا ذکر شده که کنفدراسیون آسیا نیز از این اتفاق ناراحت بوده و میزبانی ایران را به زمان مساعدتری موکول کرده است.   پس از این اتفاق و در حالی که فدراسیون ایران به دلیل آماده کردن شرایط میزبانی متحمل هزینه های بسیاری شده بود، بار دیگر در مذاکرات شفاهی و مکاتبات رسمی، فدراسیون ایران اعلام کرد آماده برگزاری این رویداد در تاریخ جدید است.   متاسفانه کنفدراسیون آسیا در یک اقدام غیرحرفه ای امروز میزبان جدیدی را برای مسابقات معرفی کرده و از ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات آسیایی نام برده است.   گفتنی است؛ فدراسیون بدنسازی ایران ضمن اعتراض به تصمیم کنفدراسیون آسیا، در نخستین نشست کمیته فنی مچ اندازی در خصوص چگونگی اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی ازبکستان تصمیم گیری خواهد کرد. ­

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!