Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان اظهار کرد: طرح تثبیت برای اهالی روستای آق امام شهرستان مراوه تپه که دچار رانش زمین شده است با همکاری کامل بنیاد مسکن استان اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: هادی حق شناس در جلسه ای  با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع رانش زمین در روستای آق امام شهرستان مراوه تپه تصریح کرد: کسانی که در سایت جدید به آنها زمین اعطا می شود , زمین فعلی آنها در اختیار بنیاد مسکن قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه بنیاد مسکن و دهیاری روستا مبنی بر زهکشی اراضی روستا توسط بنیاد مسکن در راستای تثبیت زمین , باید این عملیات اجرایی هرچه سریعتر آغاز شود.

استاندار گلستان یادآور شد: سایت جدید با وسعت ۵.۵ هکتار بر اساس توافق مالک و بنیاد مسکن در اختیار این نهاد قرار گرفته تا ساخت مسکن اهالی روستا آق امام در آن صورت گیرد.

حق شناس گفت: با همکاری بنیاد مسکن برای دامداران در سایت جدید مکان هایی جهت نگه داری دام و دامداری ایجاد خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان بنیاد مسکن آق امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان

کلنگ‌ ۳۸۶۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان با حضور دستیار مردمی‌سازی دولت و استاندار کرمان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار در حاشیه کلنگ‌زنی ۳۸۶۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان اظهار کرد: این سایت ۲۷۸ هکتار است و برای تحت پوشش قرار گرفتن تمام متقاضیان در رفسنجان، یک قطعه زمین ۶۰۰ هکتاری نیز افزوده شده است.

وی از نام‌گذاری سایت حاضر به نام فاتحان اروند خبر داد و با اشاره به اینکه قرعه‌کشی واگذاری اراضی به متقاضیان به‌زودی برگزار و اعلام خواهد شد، افزود: طراحی قطعات انجام شده است و امیدواریم تا یکی دو ماه آینده با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، زیرساخت‌ها تأمین شود.

به گفته رضا حافظی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، رفسنجان دارای حدود ۱۰ هزار متقاضی طرح ملی مسکن و جوانی جمعیت است که در دو سایت ۲۷۸ هکتاری و ۶۰۰ هکتاری مستقر خواهند شد و برای آن‌ها فضای سبز، خدمات آموزشی و مذهبی پیش‌بینی شده است.

کد خبر 748822

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • آیین گاوکشان 
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم