Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:12:17 GMT

اولویت رسیدگی به آموزش ۴۳۱ دانش آموز طرح شاهد هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۹۴۵۰

اولویت رسیدگی به آموزش ۴۳۱ دانش آموز طرح شاهد هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی دادی زاده سرخائی در جلسه ستاد اجرایی شاهد شاهد استان هرمزگان گفت: در راستای اهتمام بر تحقق فرمان حضرت امام (ره) و منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جهت رسیدگی به امور تحصیلی و فرهنگی فرزندان شاهد و ایثارگران، وظیفه همگانی بر دوش همه ما است که پیگیر مسائل و مشکلات تحصیلی آنها باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استان هرمزگان تعداد ۱۷۶ دانش آموز در مدارس مختص شاهد و ۲۵۵ دانش آموز شاهد در طرح پراکنده مشغول به تحصیل هستند.

دادی زاده تصریح کرد: تعداد ۲۲ مدرسه مختص شاهد در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در استان وجود دارد که تعداد پنج هزار و ۷۷۲ دانش آموز عادی و طرح شاهد در آنها درس می‌خوانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: عملکرد خوب مدارس شاهد استان در مسائل آموزشی و تربیتی باعث شده تقاضای ثبت‌نام در این مدارس نسبت به سال‌های قبل افزایش یابد.

دادی زاده گفت: برنامه ریزی برای ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی، تقویت و تحکیم مبانی اعتقادی و معنوی دانش آموزان، تهیه و تدوین برنامه‌های ویژه تقویت بنیه علمی دانش آموزان شاهد و کیفیت بخشی به فعالیت‌های مدارس شاهد باید در اولویت کاری ستاد اجرایی شاهد استان هرمزگان قرار گیرد.

کد خبر 4921788

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش هرمزگان مدارس شاهد ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین ایلام شهرکرد گرگان ماه مبارك رمضان مواسات زلزله بیرجند کمک به نیازمندان جهش تولید استان هرمزگان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دکتر عبدالمهدی عراقی‌زاده، متولد بهمن‌ 1339 در بندرعباس است و 35 سال از عمر خود را صرف ارائه خدمت به مردم هرمزگان کرد.

بیشتر بخوانید؛ اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
با پیگیری های مستمر وی، از سال 1387 دانشکده دندانپزشکی هرمزگان با پذیرش صد در صد نیروی بومی آغاز بکار کرد.
دکتر عراقی‌زاده در سالهای 1385 تا 1380 در سمت رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بود و نقشی ویژه در ارائه خدمات به مردم استان داشت.

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری