Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@02:27:57 GMT

مشارکت اهالی روستای قرطاول در رزمایش کمک مومنانه

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۹۵۹۲

مشارکت اهالی روستای قرطاول در رزمایش کمک مومنانه

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات گفت: بزرگترین نقطه قوت ملت ایران همدلی و همیاری مومنانه است که در سختی‌ها هرگز برادران دینی خویش را تنها نگذاشته‌اند. 

«خدیجه رزمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان ضرورت انفاق و احسان در جامعه و ثمرات آن، hzihv nhaj: چنانچه در منابع دینی ما نیز آمده، صدقه و انفاق بلا و مشکلات را دفع می‌کند و یکی از اقدامات خوبی که در دوران بحرانی کورنا به فرمان مقام معظم رهبری، توسط بچه‌های مومن و انقلابی مساجد کشور در حال اجراست؛ رزمایش کمک مومنانه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات روستای قرطاول از توابع شهرستان مراغه در تکمیل سخنان خود با اشاره به نقش این کانون در رزمایش کمک مومنانه، افزود: اهالی روستا با نیتی پاک و مخلصانه در لبیک به ندای حضرت آقا در حد توان و بضاعت خویش، حدود ۵ میلیون تومان وجه نقد برای این طرح انفاق کردند که با مدیریت بچه‌های کانون، صرف تهیه بسته‌های معیشتی نیارمندان شد.

 

وی با ابراز خرسندی از مشارکت بالای اهالی روستا و هیأت امناء مسجد امام زمان(عج) در این رزمایش گفت: این انفاق که از برنج - مرغ - روغن - ماکارونی - مواد شوینده و بهداشتی - قند و چای و دیگر اقلام ضروری تشکیل شده بود؛ چند روز پیش پس از بسته بندی در یک سنت حسنه به صورت شبانه و مخفی به درب منازل ۲۰ نفر از نیازمندان روستا ارسال شد.

 

رزمی در ادامهء سخنان خود با تشکر از همکاری صمیمانهء بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: با همیاری پایگاه مقاومت و کانون‌های رضوی و مشکات مسجد امام زمان(عج) قصد داریم مرحلهء دوم این رزمایش را در شبهای قدر اجرا کنیم که به امید خدا و همت بالای خیرین و اهالی روستا سطح کمی و کیفی این انفاق افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

 

او در پایان مصاحبه با تاکید به اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی نظام سلامت در کنار فعالیتهای معنوی اضافه کرد: برای جذب بالای مشارکت عمومی طرح جایگزین افطاری و کمک مومنانه را با اهالی روستای قرطاول در میان گذاشته‌ایم که خوشبختانه استقبال خوبی نیز در پی داشته است و امیدواریم با توجه به جمعیت ۲هزار نفری روستا بتوانیم حداقل یک‌بار تمام نیازمندان منطقه را در ماه مبارک رمضان از این انفاق بهرمند سازیم.

پایان پیام/697

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کورنا کورنا اهالی روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • نابودی طبیعت اهالی روستای چنار رودخان را رنجیده خاطر کرد + فیلم و تصاویر
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد