Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@17:27:16 GMT

شمار مبتلایان به کرونا در روسیه از مرز ۲۰۰ هزار نفر گذشت

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۹۶۶۱

به گزارش  فارس، مرکز مبارزه با ویروس کرونا در روسیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته، ابتلای ۱۱ هزار و ۱۲ نفر در سراسر روسیه به ویروس کرونا مورد تأیید قرار گرفت تا مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور به ۲۰۹ هزار و ۶۸۸ نفر برسد.

بنا به گزارش خبرگزاری روسی «تاس»، بنا به گفته مسئولان بهداشت و درمان روسیه، ۴۲ درصد از موارد جدید مبتلا به کرونا هیچ‌گونه علائم این بیماری را نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار و ارقام منتشر شده همچنین حاکی از آن است که ظرف ۲۴ ساعت گذشته، ۸۸ نفر در سراسر روسیه بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند تا مجموع قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور به یکهزار و ۹۱۵ نفر افزایش یابد.

طبق این آمار و ارقام در مجموع ۳۴ هزار و ۳۰۶ نفر از مبتلایان به کرونا در روسیه بهبودی پیدا کرده‌اند و همچنان ۱۷۳ هزار و ۴۶۷ نفر درگیر این بیماری هستند.

طبق آمار و ارقام پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، تاکنون دستکم چهارمیلیون و ۱۱۴ هزار و ۵۵۱ نفر از مردم سراسر جهان به کووید-۱۹ آلوده شده‌اند که از آن میان، ۲۸۰ هزار و ۵۵۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند و یک میلیون و ۴۴۵ هزار و ۹۳۱ نفر بهبودی پیدا کرده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، علی رضا محمدی گفت: مناسب‌ترین دما برای گرده افشانی بین ۲۲ تا ۲۷ درجه سانتی گراد و همچنین ساعت ۱۰ تا ۱۵ است.

او افزود: گرده افشانی نخلستان‌های لامرد از هفته سوم اسفند آغاز شد و تا نیمه اول اردیبهشت ادامه یافت.

مدیر جهاد کشاورزی لامرد با بیان این که مهم ترین ارقام خرمای تولیدی شهرستان لامرد، زاهدی، شاهانی، گشخواه و خاصویی است، اظهارداشت: ارقام تجاری پیاروم و مجول نیز در این شهرستان در حال توسعه است.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند