Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:32:10 GMT

مسابقه داستان‌نویسی با موضوع «استقلال» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۹۷۰۷

مسابقه داستان‌نویسی با موضوع «استقلال» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشر سرای خودنویس به منظور کشف و پرورش استعدادهای داستان نویسی ایران، دومین دوره مسابقه داستان نویسی خودنویس را برگزار می‌کند.

موضوع این مسابقه «استقلال» اعلام شده است و در محورهای خوداتکایی و پیشرفت اقتصادی، خودباوری و جنبش علمی، الگوی فرهنگ اسلامی ایرانی و استقلال سیاسی به جذب آثار اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام این ناشر تمام کسانی که تا به حال کتابی از آنها منتشر نشده است، می‌توانند بدون محدودیت سنی در این مسابقه شرکت کنند و علاقه‌مندان این فرصت را دارند تا طرح‌های داستانی خود را از ۲۰ اردیبهشت ۹۹ تا ۲۰ خرداد ۹۹ به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.

پس از داوری، ۲۰ طرح برتر تا پایان تیرماه معرفی می‌شوند و نویسندگان طرح‌های برتر وارد مرحله کارگاه نویسندگی خودنویس می‌شوند. افراد برتر می‌توانند طرح داستانی خود را زیر نظر مربیان نشر سرای خودنویس در یک دوره شش ماهه به داستان بلند یا رمان تبدیل نمایند.

در پایان به نفرات برتر جوایز ۱۰ میلیون تومانی، ۷ میلیون تومانی و ۵ میلیون تومانی تقدیم خواهد شد.

بر اساس اعلام این ناشر طرح‌های داستانی باید زیر ۱۰۰۰ واژه باشند و به آدرس info@khodnevis.ir ارسال شوند.

اطلاعات بیشتر درباره این فراخوان در وبگاه www.khodnevis.ir درج شده است.

کد خبر 4921795

منبع: مهر

کلیدواژه: ادبیات کتاب و کتابخوانی ادبیات داستانی ویروس کرونا کتاب و کتابخوانی ترجمه ادبیات کتابفروشی گردشگری رایزنی فرهنگی تازه های نشر ادبیات جهان خبرگزاری مهر میراث فرهنگی شیوع کرونا موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال

عمرو ورده یکی از بازیکنان خارجی بود که در تابستان سال قبل بحث حضور او در استقلال مطرح شد. ظاهرا این بازیکن مصری در فهرست نکونام قرار داشت، اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

به نوشته العین، این بازیکن مصری جنجالی داستان بسیار عجیبی دارد به طوری که در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده است.

عمرو ورده علاقه عجیبی به عوض کردن باشگاه دارد به طوری که استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است. او تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد بدون آن که مقصد بعدی خود را مشخص کند.

البته ورده از نظر فنی بازیکن بسیار خوب و تاثیرگذاری است به طوری که در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی توانست ۵ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد، اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • داستانی عرفانی با چاشنی فانتزی
  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • صلاح به تاریخ‌نویسی در لیگ برتر ادامه می‌دهد
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال